بیش از ۲۰۰ بسته لوازم التحریر و اسباب بازی میان ایتام رفسنجان توزیع شد

مسئول کانون فرهنگی و هنری علمدار کربلا مسجد سیدالشهداء رفسنجان گفت: به مناسبت عیدغدیر بیش از ۲۰۰ بسته لوازم التحریر و اسباب بازی بین بچه های یتیم و بی بضاعت این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام مرتضی نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم بیان کرد: هدیه دادن در روز عید غدیر مستحب و از سنت های حسنه است.

 

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری علمدار کربلا مسجد سیدالشهداء رفسنجان تصریح کرد: سال گذشته در شب عید غدیر برنامه های متعددی از جمله برگزاری مسابقات و جشن های خیابانی در جنب مسجد برگزار می شد و در شب عید غدیر به کودکانی که در مسجد حضور داشتند به مناسبت عید غدیر هدیه هایی اهدا می کردیم.

 

 

وی ادامه داد: امسال بحران کرونا باعث شد برنامه های جشن عید غدیر تغییر پیدا کند و برای شاد کردن دل کودکان یتیم 110 بسته لوازم التحریر و 110 بسته اسباب بازی به میزان 60 میلیون ریال با همت مسجد سیدالشهدا و کانون فرهنگی هنری علمدار کربلا تهیه و بین بچه های یتیم و بی بضاعت توزیع شد.

 

 

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد خاطره خوب برای بچه ها در روز عید غدیر خم که به مناسبت جانشینی امام علی (ع) بر مقام حضرت محمد(ص) نامیده شده است؛ این کادو ها که در مجموع با هزینه 60 میلیون ریال تهیه شده درب منازل توزیع شد.

 

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری علمدار کربلا مسجد سیدالشهداء رفسنجان تصریح کرد: این طرح با همت کانون فرهنگی و هنری علمدار کربلای رفسنجان و مسجد سیدالشهداء برای نخستین بار در رفسنجان اجرا شد و برای کودکانی که والدین آن ها توانایی خرید اسباب بازی و لوازم التحریر نداشته باشند کاری خداپسندانه است.

 

حجت الاسلام نظری گفت: شاد کردن دل مومن ارج و عزت بالایی دارد این بار تصمیم گرفتیم در عید غدیر دل کودکان و بچه هایی که آرزوی داشتن اسباب بازی و لوازم التحریر دارند خدمتی انجام شود.

کد خبر 958002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha