​جسد گردشگر گمشده در جهان نما پیدا شد/ شایعات فضای مجازی کذب است

قدمنان گفت: صبح امروز تیم هلال احمر توانست جسد گردشگر گمشده در منطقه چهان نما را شناسایی کند.

«ابراهیم قدمنان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: صبح امروز (جمعه 17 مرداد) تیم هلال احمر توانست جسد گردشگر گمشده در منطقه چهان نما را شناسایی کنند.

 

فرماندار کردکوی ادامه داد: از زمان مفقود شدن این گردشگر در منطقه جهان نما که همراه یک تور گردشگری به این منطقه حضور پیدا کرده بود بارها عملیات جستجو اتفاق افتاد و همچنین پس از هشت روز جستجو به صورت موردی در منطقه صعب العبور انجام می شد.

 

قدمنان با بیان اینکه محل کشف جسد از محل اسکان تور گردشگری که در این منطقه مستقر شده بودند فاصله داشته است، متذکر شد: منطقه ای که جسد این گردشگر پیدا شده بود چهار تا پنج بار توسط تیم های هلال احمر بررسی شد اما به دلیل آنکه این منطقه بسیار صعب العبور بود تاکنون موفق به کشف جسد نشده بودند.

 

وی در خصوص شایعات فضای مجازی و انتقال جسد به این منطقه اظهار کرد: تصور نمی کنیم که چنین اتفاقی افتاده باشد و این مسائل در فضای مجازی کذب است ولی قطعا پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ و زمان وقوع مرگ بررسی های دقیق تری انجام خواهند داد.

 

فرماندار کردکوی بیان کرد: قطعا نتیجه علت مرگ از طریق یک مسئول مشخص مثل دادستان به مردم اطلاع رسانی خواهد شد و از مردم درخواست داریم به شایعات فضای مجازی گوش ندهد.

 

 

کد خبر 958014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha