تفاهمنامه همکاری خانه مطبوعات آذربایجان شرقی و خانه کارگر به امضا رسید

در آستانه روز خبرنگار تفاهمنامه همکاری خانه کارگر تشکیلات تبریز و خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مرتضی شفیعی» امروز در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان خانه مطبوعات استان و خانه کارگر تبریز اظهار داشت: خانه کارگر تشکلی مردمی، صنفی و جریان ساز بوده و همواره در جریانات اجتماعی تاثیرگذار بوده است.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی ادامه داد: خانه کارگر را مأمن و خانه خود دانسته و امیدواریم همکاری این دو نهاد صنفی تاثیر بسزایی در امر مطالبه حق و حقوق کارگران و بازنشستگان داشته باشد.

وی با اشاره به بخش هایی از مفاد تفاهم نامه منعقد شده خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه مشترک یکساله بوده و قابل تمدید است، ضمن این‌که کلیه اعضای خانه مطبوعات استان از این پس به صورت رایگان از خدمات رفاهی، خدماتی، ورزشی و ... خانه کارگر بهره مند خواهند شد.

همچنین «کریم صادقزاده تبریزی» دبیر اجرایی خانه کارگر اظهار داشت: خبرنگاران مسئولیت خطیری در جامعه دارند و بار بیشتر روانی جامعه را بر دوش خود می‌کشند و تا حد توان در کمیسیون فرهنگی شورای شهر پیگیر مشکلات خبرنگاران تبریزی هستیم و معتقدیم خبرنگاران حافظ منافع ملی کشور هستند.

وی ادامه داد: مسئولیت اجتماعی خبرنگاران در قبال جامعه برای آنها محدودیت نمی آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را برای این قشر هموارتر می کند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا آنان همواره در قلب جامعه بوده و سلامت فرهنگی و فکری جامعه نیز مرهون تلاش های خبرنگاران است.

وی با بیان این‌که انتقاد به حق خبرنگاران از مسئولان خواسته مردم است، خاطرنشان کرد: همواره از خبرنگارانی که از قلم خود در برابر اطلاع رسانی و صدای مردم بودن استفاده کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

گفتنی است در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید و از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 958029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha