سلب شدن اعتماد مردم از نظام و مسئولان مهم‌ترین برنامه دشمن است

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری جلوگیری از پیشرفت نظام، فروپاشی اقتصاد کشور و قطع ارتباط ایران با محور مقاومت را از جمله اهداف دشمنان برشمرد و گفت: سلب شدن اعتماد مردم از نظام و مسئولان مهم‌ترین برنامه دشمن است تا بتواند مقابل نظام بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی‌نوری» امروز (جمعه ۱۷ مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه اندیمشک، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اقشار مختلف از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به‌ویژه کادر درمان و بهداشت، مسئولان، بسیجیان، گروه‌های جهادی، مواکب و مساجد اظهار کرد: بعد از گذشت ماه‌ها درگیری کشور با ویروس کرونا و پس از تعطیلی چندماهه نماز جمعه، اکنون خوشبختانه با قرار گرفتن در حالت وضعیت سفید، این نماز را اقامه کردیم.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه مردم شهرستان اندیمشک در اجرای رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند و مساعدت‌های خوبی صورت گرفت افزود: وضعیت سفید بودن به معنای تمام شدن کار نیست، بلکه باید مراقبت، حفاظت و رعایت افزایش پیدا کند تا این وضعیت حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه امام باید معصوم باشد و غیرمعصوم نمی‌تواند معصوم را تعیین و نصب کند اذعان داشت: پیام غدیر این است که نصب و تعیین امام کار انسان و بشر نیست و اقدام پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر نیز ابلاغ و دستوری الهی بوده که رای مردم هیچ مشروعیتی در امامت امام ندارد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری به ارائه برخی اعمال عید غدیر پرداخت و تصریح کرد: قرائت زیارت غدیریه، تبریک و تهنیت گفتن، حمد گفتن، تبسم و لبخند زدن، جشن گرفتن، افطار و اطعام دادن، صدقه دادن و کمک کردن از جمله اعمال این عید ارزشمند هستند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص تبعیت از نظر کارشناسان بهداشت در رابطه با برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم عنوان کرد: دشمن در حال منسوج کردن موضوع سلامت و مذهب است تا بتواند از این طریق به دین و مذهب هجمه‌ای وارد کند که در این راستا هیئات مذهبی باید به نکات بهداشتی و شیوه نامه‌ها و دستوالعمل‌های مربوطه توجه کنند و بهانه دست دشمن ندهند.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه شورای هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی باید جلسات توجیهی با هیئات مذهبی برگزار کنند بیان کرد: مسئولان مربوطه در حوزه بهداشت نگران برنامه‌های اطعام و غذا دادن در ماه محرم هستند که ما می‌توانیم این برنامه‌ها را به سمت کمک‌های مومنانه سوق دهیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر فصل نقل و انتقالات منزل است، انتظار می‌رود صاحبان خانه‌ها و کسانی که منزل اجازه داده‌اند، هوای مستاجران خود را داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری با اشاره به محورهای سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید قربان در رابطه با اهداف تحریم اضافه کرد: سلب شدن اعتماد مردم از نظام و مسئولان مهم‌ترین برنامه دشمن است تا بتواند مقابل نظام بماند.

 

وی جلوگیری از پیشرفت نظام، فروپاشی اقتصاد کشور و قطع ارتباط ایران با محور مقاومت را از جمله اهداف دشمنان برشمرد و خاطر نشان کرد: انفجار بزرگی که در بندر بیروت رخ داد، جریان حیاتی برای اقتصاد کشور لبنان بود.

کد خبر 958042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha