۱۰ واحد مسکن محرومین توسط هوانیروز ارتش در فومن احداث می شود

محسنی گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در امر محرومیت زدایی و همچنین احداث ۱۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان برنامه ریزی کرده است که کلنگ احداث آن همزمان با هفته دولت به زمین زده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» ظهر امروز(جمعه، ۱۷ مرداد ) در جلسه هماهنگی اجرای طرح‌های محرومیت زدایی هوانیروز ارتش در شهرستان فومن با تقدیر از خدمات و تلاش‌های پرسنل نیروی زمینی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹، اظهار کرد: نقش ارتش در کنترل و کاهش بیماری در شهرستان بسیار موثر بود.

 

فرماندار فومن با تشریح خدمات ارتش جمهوری اسلامی در ضدعفونی‌ و گندزدایی سطح معابر عمومی شهرها و روستاهای شهرستان افزود: اجرای موفق طرح غربالگری مبادی ورودی شهر در ایام نوروز از اقدامات موفق ارتش در همکاری با مسئولین شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه خدمات ارتش به این موارد محدود نشده است گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در امر محرومیت زدایی و همچنین احداث ۱۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان برنامه ریزی کرده است.

 

محسنی تصریح کرد: با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی عملیاتی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این پروژه در هفته دولت در شهرستان فومن کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار فومن خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات ارزشمند هوانیروز ارتش، بازسازی و تجهیز مرکز درمانی شهر ماکلوان با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان است که باعث فعالیت این مرکز به صورت شبانه روزی می شود و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

وی اظهار کرد: در ادامه بازسازی و تجهیز مرکز خدمات درمانی ماکلوان، بازسازی و تجهیز بیمارستان فومن با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در دستور کار نیروی عملیاتی زمینی ارتش قرار دارد.

 

محسنی علاوه بر اشاره به اقدامات هوانیروز ارتش در بحث بهداشت و درمان، از برنامه ریزی آن در آبرسانی به روستای آبرود از توابع بخش سردارجنگل با برآورد هزینه ۲ و نیم میلیارد تومان جهت رفع مشکل آب شرب برای مردم این روستا و روستای همجوار خبر داد.

 

وی خاطرنشان ساخت: در کنار افتتاح درمانگاه شبانه روزی ماکلوان، سایر طرح های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان، در هفته دولت سال جاری توسط امیر حیدری فرمانده نیروی عملیاتی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کلنگ زنی می‌شود.

کد خبر 958043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha