اجرای طرح «یاری هزار نیازمند» همزمان با عید همدلی در آران و بیدگل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از اجرای طرح یاری هزار نیازمند به نیابت از یک هزار تن از شهدای منطقه کاشان و آران و بیدگل در عید همدلی در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام «سمیع الله مردان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: قرارگاه مردمی سربازان ولی امر مسلمین شهرستان آران و بیدگل همزمان با عید غدیر عید همدلی، طرح یاری هزار نیازمند را اجرا کرده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این طرح که به نیابت از هزار تن از شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت کاشان و آران وبیدگل اجرا شد، حواله‌های نیم بهای خرید مایحتاج ضروری در بین یک هزار خانواده نیازمند این شهرستان توزیع شد.

 

حجت الاسلام مردان، اطعام غدیر را یکی دیگر از برنامه های مهم عیدالله الاکبر عنوان کرد و افزود: اطعام خانواده های محروم و نیازمندان منطقه با یک میلیارد ریال کمک خیران و هیئات مذهبی شهرستان در عید غدیر انجام می شود.

 

وی در خصوص اهمیت اطعام در عید غدیر خاطر نشان کرد: در روایات، غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر برابر با ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند ذکر شده و اامام صادق(ع) این روز را روز اطعام الطعام نامیدند./

کد خبر 958055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha