افزایش جان باختگان کرونایی در جهرم به ۴۸ نفر

ارجمند با اشاره به فوت یک بیمار کرونایی در جهرم گفت: شمار جان باختگان مبتلا به «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر به ۴۸ نفر افزایش پیدا کرده است.

«سیدمجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به افزایش تعداد بیماران بدحال کرونایی در جهرم گفت: این تعداد بیمار در 24 ساعت گذشته به 13 نفر افزایش پیدا کرده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به آخرین وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های  جهرم و خفر تا امروز جمعه ۱۷ مرداد، افزود: شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع آن تا کنون در این 2 شهرستان به 2 هزار و 373 نفر رسیده است.

 

وی تعداد كل مبتلايان در جهرم را هزار و 789 نفر دانست و بیان کرد: همچنین 241 بیمار در شهرستان خفر، 78 بیمار از اهالی بخش کردیان و 54 نفر نیز متعلق به بخش سیمکان از توابع شهرستان جهرم بوده است.

 

ارجمند با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به «کرونا» از دیگر شهرستان ها نیز به جهرم مراجعه کرده اند، خاطرنشان کرد: تعداد کل مبتلایان غیر بومی به ۲۱۱ نفر است.

 

وی به تعداد كل نمونه هاي گرفته شده اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری تا کنون تعداد هفت هزار و 875 نمونه از بیماران مشکوک به «کرونا» گرفته شده که بیش از 2 هزار مورد آن مثبت شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعداد كل بيماران بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده را 2 هزار و 46 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین تعداد كل مبتلايان در قرنطينه نیز ۳۲۷ نفر اعلام شده است.

 

وی به تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه اشاره کرد و گفت: تعداد این بیماران ۴۵ نفر بوده که از این تعداد، ۳۲ بیمار در بخش های عمومی و ۱۳ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند از ترخیص 15 بیمار از بیمارستان پیمانیه جهرم خبر داد و البته به تعداد جان باختگان ناشی از «کرونا» نیز اشاره کرد که متاسفانه به 48 نفر افزایش پیدا کرده است.

 

وی در پایان به فوت یک بیمار کرونایی اشاره کرد و گفت: امروز یک بیمار جان خود را از دست داد که وی آقاي ۶۷ ساله با سابقه پیوند، مشکل قلبی و دیابت بوده است.

 

کد خبر 958066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha