بازگشایی مساجد همزمان با عید سعید غدیر در آبادان

حجت‌‌الاسلام ابراهیمی‌پور از اقامه نماز جماعت و بازگشایی مساجد شهرستان آبادان همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با رعایت دستوالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

«حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک عید غدیر و آغاز امامت امیرالمومنین امام علی (ع) اظهار کرد: پس از اعلام وضعیت زرد در شهرستان و کاهش میزان ابتلا به کرونا اقامه نماز جمعه و پس از آن نماز جماعت با حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی در مساجد آبادان آغاز شد.

 

امام جمعه آبادان افزود: این شهرستان از نخستین شهرهای کشور بود که با اعلام  وضعیت قرمز کرونا نماز جمعه و جماعت در آن تعطیل شد.

 

وی خواستار رعایت نکات و پروتکلهای بهداشتی از سوی نمازگزاران شد و اضافه کرد: از هیات امنای مساجد خواسته شده تا برای حفظ سلامت نمازگزاران همه ضوابط اعلامی از سوی وزارت بهداشت را رعایت کنند و نسبت به آن حساس باشند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور مساجد شهرستان آبادان را در زمینه مقابله با ویروس کرونا پیشگام و فعال دانست و تصریح کرد: مساجد سطح این شهرستان به پایگاه مردمی برای مقابله با این بیماری تبدیل شدند و اینک با کاهش بیماری در منطقه نماز جماعت بار دیگر در مساجد آبادان اقامه می‌شود.

 

کد خبر 958093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha