اصحاب رسانه مهم‌ترین عامل تحرک در عصر ارتباطات هستند

جهانگیری اصحاب رسانه را مهم‌ترین عامل تحرک در عصر ارتباطات دانست و گفت: در هر زمانی که خبرنگاران در اطلاع‌رسانی به خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند، نشاط جامعه مضاعف شده است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک روز خبرنگار، با اشاره به اینکه هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی شهید سرافراز عرصه خبر است اظهار کرد: این روز که به نام خبرنگار نامگذاری شده فرصتی برای ارج گذاشتن به مقام کسانی محسوب می‌شود که پویایی جامعه با تلاش و پویایی آنها عجین شده است.

 

فرماندار اندیمشک اصحاب رسانه را مهم‌ترین عامل تحرک در عصر ارتباطات دانست و افزود: در هر زمانی که خبرنگاران در اطلاع‌رسانی به خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند، نشاط جامعه مضاعف شده است.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاری شغلی حساس است اذعان داشت: در شرایط حساس کنونی که جامعه اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته، نقش اصحاب رسانه در کمرنگ کردن این تلاش‌های دشمن بسیار مهم است.

 

جهانگیری تصریح کرد: اگر تلاش جمعی اصحاب رسانه برای استحکام همدلی و انسجام جامعه باشد و این تلاش‌ها با نقدها و راهکارهای سازنده همراه باشند، نه تنها معضلات و مشکلات حل می‌شوند بلکه همدلی‌ها برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ، بیشتر و بهتر می‌شود.

 

وی در پایان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای خبرنگار، از تلاش همه فعالان عرصه خبر تقدیر و تشکر کرد و یاد آور شد: انتظار می‌رود اصحاب رسانه با تلاش مضاعف و همدلی بیشتر برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

 

کد خبر 958118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha