۱۰۰۰ پرس غذای گرم به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: همزمان با عید غدیر خم ۱۰۰۰ پرس غذای گرم به همت فعالان این کانون تهیه و در بین نیازمندان و مستمندان توزیع شد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با عید غدیر خم 1000 پرس غذای گرم به همت فعالان این کانون تهیه و در بین نیازمندان و مستمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) گفت: این طرح با عنوان «احسان غدیر» و با مشارکت خیرین مرکز نیکوکاری عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) مسجد محله آقاکاظم و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و به همت اعضای گروه جهادی کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) و پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن جودی مسجد آقاکاظم انجام شد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا این طرح با تدابیر خاص بهداشتی تهیه و تمامی پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت شد.

 

جبارزاده افزود: بهترین نعمت الهی به انسان ها ولایت است و این برنامه های فرهنگی در راستای ارج نهادن به مقام ولایت هست که امیدواریم مورد مقبول حق تعالی قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: در اسلام نعمتی بالاتر از ولایت وجود ندارد و این عید سعید غدیر خم را به همه هموطنان و پیروان ولایت تبریک عرض می کنم.

کد خبر 958196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha