چاپ و نصب بیش از یک هزار و ۸۰۰ متر بنر در شیراز به مناسبت دهه «امامت و ولایت»

دیهیمی گفت: با تعامل و همکاری مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز بیش از یک هزار و ۸۰۰ متر بنر به مناسبت دهه «امامت و ولایت» ر شهر شیراز چاپ و نصب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علیرضا دیهیمی»، امروز (شنبه 18 مرداد) با اشاره به اقدامات انجام شده در شیراز به مناسبت دهه «ولایت و امامت» به خبرنگاران گفت: شهر شیراز در انجام تبلیغات، آذین‌ بندی ها و چراغانی‌ها در این ایام درخشیده است.

رئیس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز دراین ایام با تبلیغات حوزه شهری، آذین‌بندی و چراغانی معابر به استقبال عید سعید قربان و غدیر رفت.

وی اضافه کرد:  بدین ترتیب در این ایام با تعامل و همکاری مناطق 11 گانه شهرداری بیش از یک هزار و 800 متر بنر چاپ و نصب شد و پرچم و ریسه های رنگی، چراغانی، برپایی ایستگاه های صلواتی توزیع ماسک و... در سطح شهر به انجام رسید.

وی با تاکید بر تلاش شهرداری شیراز برای افزایش روحیه نشاط و شادی شهروندان بیان کرد: با همت معاونت های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری، تولیدات محتوایی مطلوبی نیز به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در فضای مجازی و صفحات پربازدید منتشر شد.

دیهیمی ادامه داد: میزان تبلیغات شهری در شیراز به مناسبت دهه «امامت و ولایت»، امسال با وسعت بیشتری انجام شد و با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی محله محور برای شهروندان، به ایجاد امید آفرینی و نشاط اجتماعی پرداخته شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و کاهش ذخایر خونی استان نیز کلیپ و تبلیغات در فضای مجازی و در سطح شهر با محوریت اهدای خون و دعوت از شهروندان برای مشارکت پخش شد.

کد خبر 958212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha