مدارس علمیه شهرهای سفید خوزستان سال تحصیلی جدید را حضوری برگزار می‌‌کنند

حجت‌الاسلام موسوی‌زاده با بیان اینکه نحوه برگزاری کلاس حوزه علمیه به شرایط کرونا در شهرهای خوزستان بستگی دارد گفت: شهرهای سفید استان می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنند.

«حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی 99-1400 بستگی به شرایط اپیدمی کرونا در استان خوزستان دارد، در صورتی که شرایط این ویروس در استان شکننده باشد قطعا تصمیمات متناسب با آن شرایط اتخاذ می‌شود.

 

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه ستان همانند سایر مراکز علمی کشور در بحث‌های مجازی و دروس غیرحضوری اقدامات لازم را انجام داده‌اند افزود: حوزه‌های علمیه کشور تمهیداتی را برای برگزاری کلاس‌های انلاین از طریق سامانه پیشخوان حوزه در حال اجرا دارد.

 

وی با اشاره به اینکه نحوه برگزاری کلاس‌های حوزه علمیه به شرایط کرونا در شهرهای خوزستان بستگی دارد تصریح کرد: شهرهای سفید استان می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنند اما شهرهای زرد و نارنجی به صورت آنلاین برگزار می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌زاده در پایان یاد آور شد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا حوزه علمیه به سمت برگزاری کلاس‌های آنلاین حرکت کند و همین امر سبب شد تا تمهیدات بسیار مطلوبی برای این مهم اتخاذ شود.

 

کد خبر 958307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha