۱۱۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان بندر کیاشهر  توزیع شد

زمانی اعلام کرد:۱۱۰ بسته کمک معیشتی و ملزومات بهداشتی از سوی مرکز افق آسیان سید ابوجعفر و هیئت روضه العباس بندرکیاشهر بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

حجت الاسلام «سید محسن زمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت عید غدیر مرحله چهارم رزمایش مواسات با عنوان نهضت تعاون و احسان در قالب تهیه و توزیع ۱۱۰بسته معیشتی و  بهداشتی توسط مرکز افق آستان مقدس آقاسیدابوجعفر(سلام الله) و هیئت روضة العباس(علیه السلام) بندرکیاشهر برگزار شد.

 

امام جماعت و مسئول مرکز افق حرم سید ابوجعفر کیاشهر اعلام کرد: برای تهیه این بسته های کمک معیشتی و بهداشتی ۲۷ میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی یادآور شد: مرحله چهارم این رزمایش تمامأ با کمک های مردمی تهیه شده است.

 

زمانی خاطرنشان کرد: مرکز افق آستان مقدس آقاسیدابوجعفر(سلام الله) و هیئت روضة العباس(علیه السلام) بندرکیاشهر از آغاز مقابله با بیماری کرونا در میدان حاضر بوده و تاکنون سه مرحله تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی را انجام داده است.

 

 وی اظهار داشت: در مجموع سه مرحله برای این‌کار خداپسندانه به ۶۵۰ خانوار با صرف هزینه ۱۴۵ میلیون تومان کمک شده است.

 

امام جماعت و مسئول مرکز افق حرم سید ابوجعفر کیاشهر با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه رزمایش کمک مومنانه، گفت: تمام هدف ما این است که در لبیک به فرمایش امام خامنه‌ای، فضای شهر و کشور را طراوت دهیم و خانواده های نیازمند را برخوردار و کودکانی را شاد کنیم.

کد خبر 958368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha