۳۴۷ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند / ۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته فوت شده اند

حبیب زاده گفت: هم اکنون ۳۴۷ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۹ نفر بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هم اکنون 347 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 69 نفر بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 45 بیمار که تعداد ۲۷ نفر در مراکز درمانی اردبیل، ۵ نفر در مراکز درمانی پارس آباد، ۴ نفر در مراکز درمانی مشگین شهر، ۴ نفر در مراکز درمانی گرمی و ۵ نفر در مراکز درمانی خلخال بستری شده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: خوشبختانه 42 بیمار مبتلا به کرونا نیز طی همین مدت پس از بهبودی کامل از مراکز درمانی مرخص شده اند.

 

حبیب زاده اظهار داشت: متاسفانه 6 نفر از بیماران بدحال نیز طی 24 ساعت گذشته فوت شده اند.

 

وی عنوان کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده مداوم ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

 

حبیب زاده افزود: تداوم وضعیت قرمز شیوع بیماری در استان اردبیل نگران کننده است و امیدواریم همشهریان با رعایت مسائل بهداشتی بتوانند شرایط را به وضعیت بهتری تغییر دهند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: استفاده از ماسک در اولویت برنامه های روزانه شهروندان باشد تا زمینه جلوگیری از شیوع این بیماری با ضریب بیشتری صورت گیرد.

کد خبر 958404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha