رسانه باید ذوب در مشکلات مردم باشد

​فخرالدین با بیان اینکه رسانه باید ذوب در مشکلات مردم باشد، گفت: رسانه ها نباید خرج جریان سیاسی شوند بلکه باید در تصمیم سازی ها اثرگذار باشند.

«وحید فخرالدین»، امروز (یکشنبه 19 مرداد) در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران این رسانه گفت: مقوله خبر ظرافت خاص خود دارد و خبرنگاری یک هنری است که می تواند بخشی از جامعه را روشنگری و بصیرت افزایی کند و این اتفاق بزرگ و مهمی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند خبرنگاران زمان های نابود شدنی را تثبیت و ابدی می کنند و این سخن بسیار گوهربار است، اگر خبرگزاری های آن زمان نبودند و خبررسان ها و راویان نبودند قطعاً واقعه تاریخی بزرگ غدیر به فراموشی سپرده می شد.

 

وی تصریح کرد: خبری که بیان می کنید باید روان، ساده و همه فهم باشد و با واقعیت و فضای موجود جامعه قابل تطبیق باشد، فرق رسانه انقلابی با رسانه کفر در این مسئله است، رسانه های کفر بنگاه های رسانه ای آنها شایعه پراکنی و بسیاری از موضوعات را وارونه جلوه می دهند و اینجا است که هنر انقلاب و روحیه انقلابی گری خود را نشان می دهد.

 

فخرالدین خاطرنشان کرد: خواسته ما از رسانه ها این است که ذوب در مشکلات مردم و در کنار مردم باشند و خرج چریان سیاسی نشوند و در تصمیم سازی ها اثرگذار باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه رسانه ها باید امیدبخشی را ترویج و حقیقت را بیان کنند، گفت: رسانه باید تولیدکننده باشد و نباید نقش روابط عمومی را ایفاء کند، این نقش یک رسانه انقلابی است که شبستان این نقش را به خوبی ایفاء می کند.

 

وی با بیان اینکه رسانه باید ذوب در مشکلات مردم و در کنار مردم باشد، افزود: رسانه ها نباید خرج جریان سیاسی شوند بلکه باید در تصمیم سازی ها اثرگذار باشند.

 

فخرالدین با بیان اینکه رسانه باید موج آفرین و امید بخش باشد و حقیقت را بیان کند، افزود: رسانه باید تولید کننده خبر باشد و این نقش رسانه انقلابی است که شبستان این نقش را به خوبی ایفاء می کند.

 

کد خبر 958487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha