بازدید مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان از دفتر خبرگزاری شبستان/ ساخت ۵۶ مدرسه در گلستان

«محمدمهدی سلمان زاده»، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) گلستان به مناسبت هفته خبرنگار از دفتر خبرگزاری شبستان گلستان بازدید کرد.

«محمدمهدی سلمان زاده»، امروز (یکشنبه 19 مرداد) در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران این رسانه گفت: قریب به هفت سال است که در استان گلستان فعالیت دارم و در این مدت اتفاقات خوبی در ستاد رخ داد و نگاه ما بیشتر اقتصادی بوده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) گلستان ادامه داد: تاکنون ۵۶ مدرسه به همت ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) در استان گلستان احداث شده و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

 

 وی با بیان اینکه احداث بیمارستان برکت فاطمه الزهرا(سلام اله علیها) مینودشت در دو سال گذشته از دیگر اقدامات ما در گلستان بوده است، افزود: همچنین چهار مرکز بهداشت در استان گلستان ساخته شده است.

 

سلمان زاده پوشش هزینه های زوج های نابارور را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) برشمرد و گفت: تاکنون 43 مسجد به همت ستاد اجرایی فرمان امام در گلستان ساخته و مرمت شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) گلستان با بیان اینکه اگر اشتغال پایدار ایجاد شود توزیع بسته های معیشتی دیگر معنا پیدا نمی کند، یادآور شد: 933 دانش آموز محروم زیر 10 سال در گلستان تحت پوشش ما قرار گرفته است و ماهانه مبالغی به حساب آنها واریز می شود و موردحمایت قرار می گیرند.

 

وی با بیان اینکه ساخت و تعمیر خانه های محروم در دستور کار ما است، یادآور شد: غالب کار ما از حالت عمرانی که توسط بنیاد برکت انجام می شد به تدریج به سمت کار جهادی گرایش پیدا کرده است.

 

سلمان زاده تأکید کرد: ما به دنبال ترویج فرهنگ جهادی هستیم و در همین راستا ساخت خانه های محروم را به گروه های جهادی واگذار می کینم.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) گلستان ابراز داشت: در سال گذشته با یک هزار و 700 طرح 2 هزار و 500 شغل در استان گلستان ایجاد شد و امسال نیز 2 هزار و 500 طرح اشتغالزا با 4 هزار و 500 شغل در استان ایجاد شده است.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته 91 سری جهیزیه به زوج های محروم گلستان اهداء شده است، گفت: امسال نیز 32 سری جهیزیه به زوج های محروم اهداء می شود.

 

سلمان زاده اضافه کرد: در حوزه بنیاد برکت در سه محور اعم از بنگاه محور، اجتماع محور و  تسهیلات محور فعالیت داریم.

 

کد خبر 958550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha