«تکمیل سالن فرهنگی و هنری و زمین چمن مصنوعی» ۲ اولویت پروژه های سرایان

رسولی مقدم گفت: در سال جاری توجه برای تامین زیرساخت‌های دو پروژه فرهنگی سالن فرهنگی و هنری ارشاد و تکمیل زمین چمن سرایان در اولویت اعتبارات این شهرستان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «ابراهیم رسولی مقدم» پیش از ظهر امروز (۱۹ مرداد) در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان با تبریک روز خبرنگار، خبر قوی و متقن همراه با علم و صداقت را از شاخصه های یک خبر نگار عنوان کرد که باعث جادوانه شدن خبر و خبرنگار می شود.

 

فرماندار سرایان با بیان اینکه همانطور که تضارب افکار در شکوفایی جامعه موثر است، تضارب قلم ها را نیز در رسیدن به پویایی و شکوفایی همه جانبه بسیار تاًثیرگذار توصیف کرد.

 

وی به توسعه شتابان سرایان از زمان ارتقای این منطقه به شهرستان خبر داد و از شرایط کنونی آن به عنوان نقطه تبلور این حرکت یاد کرد و نقش خبرنگاران را در روند توسعه و عمران شهرستان را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

 

رسولی مقدم از خبرنگاران خواست تا در حوزه فرهنگی و فرهنگ سازی، حضور و احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند چرا که توسعه فرهنگی زیربنای توسعه اقتصادی و توسعه متوازن را فراهم خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: در سال جاری توجه در راستای تامین زیرساخت‌های دو پروژه فرهنگی شامل تکمیل سالن فرهنگی و هنری ارشاد و تکمیل زمین چمن سرایان در اولویت اعتبارات این شهرستان قرار گرفت که موید توجه به مباحث فرهنگی است.

 

فرماندرا سرایان قلم خبرنگاران را توام با علم به موضوع و صداقت را تاریخ ساز توصیف کرد که امید را در نسل جاری و آینده فراهم می‌کند.

 

وی روحیه تمام شمولی خبرنگار را از دیگر شاخصه آنها برشمرد و بیان کرد: علم همراه با صداقت خبرنگاران باعث رسیدن به توسعه و برخورداری مردم از محصولات موضوع پیش روی خواهد شد.

 

رسولی مقدم در ادامه با اشاره به شرایط سخت اقتصادی، خبرنگاران را سربازان جبهه جنک نرم توصیف کرد و گفت: خبرنگاران با تزریق روحیه امید در مردم باید زمینه تاب آوری را در مردم بیشتر کنند.

 

وی فعالیت‌های گسترده شهرستان سرایان را یادآور شد و بیان کرد: با محدودیت منابع و در شرایط سخت اقتصادی با همت مردم و تلاش مسئولان، شاهد اقدامات جهشی فراوان در این شهرستان هستیم و تامین زیرساخت‌های سرمایه گذاری برای رونق گردشگری، این شهرستان را به عنوان شهرستانی زنده و مهم برای مقصد گردشگری با توجه به پتانسیل های موجود آن قرار داده است.

 

«علیرضا خزاعی» معاون عمران فرماندار سرایان هم در این نشست ضمن تبریک به خبرنگاران از آنان خواست تا در هفته دولت همانند گذشته خدمات دولتمردان و نظام را با همه محدودیت‌های مالی منصفانه و در فضایی توام با نشاط و همراه امید روایت و منعکس کنند.

 

«مهدی خوشکام» مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان هم با ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده گفت: در این شهرستان ۱۲ خبرنگار فعال هستند.

 

وی خبرنگاری را به مثابه شمشیر دولبه توصیف کرد که جدای از تجلیل در برخی موارد با بی مهری روبرو هستند.

 

در پایان خبرنگاران با بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری، مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 958598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha