جشن بزرگ عید غدیر در کانون امام حسن مجتبی(ع) مه ولات برگزار شد

مرادی گفت: به مناسبت عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند، آیین جشن و سرور به همت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) مه ولات برگزار شد.

«منصوره مرادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مه ولات با بیان اینکه جشن ‌های ویژه عید غدیر خم با برنامه ریزی انجام شده و با رویکرد تبیین موضوع مهم غدیر و ولایت صورت پدیرفت، گفت:به مناسبت عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند، آیین جشن و سرور به همت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) مه ولات برگزار شد.

 

مدیر کانون امام حسن مجتبی(ع) مه ولات افزود: اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عید‌ها به دلیل اهمیت موضوع ولایت و همچنین شخصیت ممتاز امیر مؤمنان علی (ع) به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه برای مسلمانان است.

 

وی با تاکید بر اینکه غدیر خم روز معرفی امام علی (ع) به عنوان جانشین و وصی است، روزی که باید از دریای بیکران معرفت الهی جرعه‌ای بنوشیم و سیراب شویم، اظهارکرد:کانون های مساجد برنامه های متنوعی در روز عید غدیر برگزار کردند.

 

مرادی با بیان اینکه غدیر واقعه‌ای عظیم، ارزشمند و الهی است از این رو باید شکوه و عظمت غدیر را در آئین ‌ها و مراسم‌های جشن احیاء کنیم، ادامه داد: طبق روایات اسلامی بزرگ‌ترین عید مسلمانان جهان عید سعید غدیر است چرا که در این روز دین اسلام به کمال و تعالی می‌رسد و نعمت رسالت تکمیل می‌شود.

کد خبر 958608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha