نقد منصفانه خبرنگاران باعث پیشرفت جامعه و رفع نقص‌ها می‌شود 

گراوندی با بیان اینکه از نقد منصفانه خبرنگاران در مجموعه پلیس استقبال می‌شود گفت: نقد منصفانه یک خبرنگار باعث پیشرفت جامعه و کاهش نقص‌های یک مجموعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «روح‌الله گراوندی» امروز (یکشنبه ۱۹ مرداد) در آئین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان دزفول به مناسبت روز «خبرنگار» که در محل ستاد فرماندهی برگزار شد اظهار کرد: خبرنگاران  چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و زحمات بی‌ادعای خبرنگاران بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

 

فرمانده نیروی انتظامی دزفول افزود: مجموعه پلیس از همکاری‌های مستمر و اصولی اصحاب رسانه با نیروی انتظامی دزفول استقبال می‌کند و همچنین اعلام می‌کنم که ما در نیروی انتظامی آماده پذیرش هرگونه نقد منصفانه از سوی خبرنگاران در راستای بهبود وضعیت و تغییرات مثبت هستیم.

 

وی تصریح کرد: تمرکز پلیس در این ایام بر روی مبارزه با سارقان بوده و از نتایج آن کاهش ۱۲ درصدی آمار جرایم شهرستان دزفول در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

 

گراوندی با بیان اینکه کوچک‌ترین جرایم شهرستان همچون سرقت یک لامپ نیز ثبت می‌شود اذعان داشت: در ۱۰ روز اخیر ۲۱ سارق مسلح شناسایی و دستگیر شده‌اند که این امر باعث ایجاد ثبات نسبی در حوزه امنیت شهرستان شده است.

 

وی بخش عمده‌ای از کاهش جرایم در دزفول را هوشیاری مردم و همکاری با پلیس عنوان کرد و ادامه داد:  افزایش گشت‌های محله محور توسط پلیس یکی از دلایل اصلی کاهش جرم در شهرستان بوده که قرار است این موضوع تقویت شود.

 

فرمانده انتظامی دزفول ضمن تقدیر از همکاری‌های مردم در رابطه با گزارش جرایم به مرکز پلیس ۱۱۰ یاد آور شد: بخش عظیمی از موفقیت‌های نیروی انتظامی دزفول مرهون حمایت‌های مستقیم دادستان شهرستان است که همواره همچون یک پشتیبان قوی در کنار سبزپوشان نیروی انتظامی است.

 

کد خبر 958609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha