سرود «پیمان غدیر» در کانون «دوستان آسمانی» اجرا شد

گواهیان از اجرای سرود «پیمان غدیر» به همت بچه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» خبر داد که به صورت تصویری و با تلاش گروه رسانه ای «ماح» تولید شده است.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم، گفت: به مناسبت این عید بزرگ شیعیان، برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» با اشاره به اجرای سرود «پیمان غدیر» توسط نوجوانان این کانون فرهنگی و هنری، افزود: صفر تا صد این سرود به وسیله اعضای کانون انجام شده و شعر آن سروده «علی جوادیان» بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین تدوین فیلمبرداری و تدوین این اثر به همت گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است، ادامه داد: تدوین این اثر زیبا توسط «اسماعیل اکسیری» و تنظیم آن نیز به همت «آریا خسروی نیا» صورت گرفته است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه سرود «پیمان غدیر» در فضای مجازی منتشر شده است، عنوان کرد: این اثر در کانال های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های سروش، واتس آپ، تلگرام، اینستاگرام و... به اشتراک گذاشته شده است.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری جشن غدیر خم در مسجد «امام حسین (ع)»، گفت: این برنامه با شکوه با سخنرانی حجت الاسلام «زین العابدین دستداده»، استاد دانشگاه و رئیس دفتر امام جمعه جهرم، همراه با برنامه های متنوع و جذاب انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» ادامه داد: اجرای سرود، تئاتر، مولودی خوانی از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم باشکوه به اجرا در آمد.

 

گواهیان در پایان با قدردانی از تلاش های بچه های مسجد «امام حسین (ع)» در برگزاری این مراسم، تصریح کرد: مراسم باشکوه جشن عید غدیر خم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری فیزیکی برگزار شد.

کد خبر 958614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha