اجتماع خبرنگاران در مرکز نیکوکاری رسانه یاران سبب رفع مشکلات مردم می شود

بهاری گفت: اجتماع خبرنگاران در مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان در تسهیل کردن امور مردم و رفع مشکلات نیازمندان است که این مهم بسیار اثرگذار و ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عباسعلی بهاری» ظهرامروز (19 مرداد) در مراسم تجلیل از همراهان و یاوران مرکز نیکوکاری تخصصی یاران خراسان جنوبی، ضمن تبریک ایام غدیر و روز خبرنگار، اظهار کرد: سیاست برون سپاری فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) به بخش مردمی؛ حرکت خوب و پسندیده ای است که سبب می شود بدنه دولت سبک و بخش نظارتی و حاکمیتی دولت تقویت شود.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه ارتباط مردم (مراکز نیکوکاری) با مردم ارتباط موثرتری است، گفت: بخشی که به مردم واگذار می شود بهتر به سرانجام می رسد؛ لذا ماموریت برون سپاری کمیته امداد باید به درستی واگذار شود.

 

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد مردمی است که خود مردم پشتیبان این نهاد هستند، لذا این نهاد در صدد است تا مدیریت امور خود را هم به مردم واگذار کند؛ چرا که اعتماد مردم به این نهاد بسيار زیاد است.

 

وی از مردم خواست تا همانطور که به مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) اعتماد دارند به مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد هم اعتماد داشته باشند، لذا مراکز نیکوکاری باید ضمن ارائه گزارش های شفاف، موجبات جلب اعتماد مردم و تحقق سیاست های کمیته امداد شوند.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه واگذاری امور کمیته امداد است قرار است از طریق مراکز نیکوکاری محقق شود، افزود: استان خراسان جنوبی در امور خیریه و سازمان های مردم نهاد نسبت به استان های دیگر پیشرو هست، لذا مراکز نیکوکاری در کنار سمن ها می توانند گستره فعالیت خود را در زمینه های فرهنگی و خدماتی دنبال کنند تا دامنه گستره فعالیت های کمیته امداد هم بیشتر شود.

 

بهاری ضمن قدردانی از زحمات همکاران هیئت عامل مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی، همراهان، یاران و اجتماع خبرنگاران در خدمت رسانی به نیازمندان، گفت: اجتماع خبرنگاران در مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان در تسهیل کردن امور مردم و رفع مشکلات نیازمندان است که این مهم بسیار اثرگذار و ارزشمند است.  

کد خبر 958620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha