رسانه های گلستان برای توسعه زیرساخت ها مطالبه گری کنند

حق شناس گفت: رسانه های استان گلستان باید توسعه زیرساخت های استان مطالبه گری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز(یکشنبه 19 مرداد) در آیین متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در صورت تغییر شرایط کرونا یک بار دیگر با اصحاب رسانه جلسه برگزار خواهیم کرد تا مشکلات بخش خبرنگاران حل شود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: اساس جلسه این بود که از زحمات خبرنگاران مختلف تشکر و قدردانی شود.

 

حق شناس متذکر شد: برای خبرنگاران مشکلات مردم در اولویت قرار دارد و مجموعه موضوعات مطرح شده در این جلسه یقیناً پیگیری خواهد شد، بنده نیز از رئیس شورای اطلاع رسانی درخواست می کنم این موضوعات جمع بندی شود.

 

وی گفت: بخش عمده ای از مشکلات خبرنگاران قابل حل است و یک جلسه اختصاصی برای شورای اطلاع رسانی و جایگاه، وظایف و فلسفه آن و مسائل خبرنگاران در مسائل مختلف برگزار خواهیم کرد.

 

استاندار گلستان بیان کرد: از سیل و کرونا و حوادث و موضوع انتخابات همه نشریات و خبرگزاری ها در عرصه رسانه زحمات زیادی کشیده شده که به سهم خودم تقدیر و تشکر می کنم.

 

حق شناس بیان کرد: خبر در فضای مجازی مثل غذای آماده است که ارزش زیادی ندارد و باید به رسانه ها اهتمام داشته باشیم.

 

وی گفت: وقتی اخبار عمق نداشته باشد تحلیل ها براساس اخباری اتفاق می افتد که عمق ندارد.

 

استاندار گلستان متذکر شد: در یک جغرافیایی قرار داریم که یک استان از 31 استان کشور است و همه این جمع بندی را داشته باشیم که اطلاعات را دقیق و صحیح به دست مردم برسانیم چرا که در این صورت حال و هوای مردم تغییر می کند.

 

حق شناس افزود: خبرنگاران تصمیم ساز هستند و اطلاعات آنها زمانی ارزش افزوده دارد که در تصمیم گیری استفاده شود.

 

وی گفت: بسیاری از تصمیم گیری های ما بر اساس اطلاعات درست نیست و وقتی تصمیم گیری غلط شد میلیاردها تومان هزینه قربانی آن تصمیم اشتباه می شود.

 

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: فراهم کردن زیرساخت های استان خون دل می خواهد و خبرنگاران باید نسبت به منطقه آزاد، راه آهن و غیره مطالبه گر باشند و اگر این موضوعات حل شود سرمایه گذار خود به استان می آید.

 

حق شناس با بیان اینکه مشکلات استان زیرساخت است، افزود: استان گلستان جزو بهترین استان هایی است که از لحاظ محصولات کشاورزی است و بیش از پنج میلیون تن محصول تولید می کند و یک استان به معنی واقعی کلمه می تواند نصف ایران را تغذیه کند.

 

وی گفت: میزان تولید در استان گلستان از سال 92 که بالغ بر سه میلیون تن بود به بیش از پنج میلیون تن رسیده است و باید مطالبات استان در سطح ملی مطرح شود و قطعاً این اتفاق اثرگذار خواهد بود.

 

استاندار گلستان تصریح کرد: شورای اطلاع رسانی را مأمور می کنم که مشکلات خبرنگاران را پیگیری کند.

 

کد خبر 958630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha