خبرنگاران در برابر تحریف واقعیت‌ها و ناکارآمدی برخی از مدیران مطالبه‌گر  باشند

احمدی با بیان اینکه خبرنگاران در برابر تحریف واقعیت‌ها، فساد و ناکارآمدی برخی از مدیران مطالبه‌گر باشند گفت: سپاه در این مسیر در کنار خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «شاپور احمدی» شامگاه (یکشنبه 19 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار و همچنین تبریک عید غدیر اظهار کرد: خبرنگاران طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در برابر تحریف واقعیت‌ها، فساد و ناکارآمدی برخی از مدیران مطالبه‌گر باشند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبادان افزود: در مسیر مطالبه‌گری و انتقاد از مدیران ناکارآمد و مبارزه با فساد در کنار خبرنگاران هستیم ضمن آنکه باید انتقادات بر اساس انصاف و رعایت اصول اخلاقی با ارائه راهکار و پیشنهاد مناسب در جهت برطرف شدن مسائل و مشکلات شهرستان ارائه شود.

 

وی از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و این منطقه پس از تشکیل قرارگاه امام حسن محتبی (ع) با همکاری پایگاه‌های بسیج، مساجد و خیرین، افراد آسیب‌دیده از کرونا در مناطق و محله‌های آبادان شناسایی شدند.

 

احمدی با اشاره به تشکیل بسیج رسانه‌ای شهرستان آبادان تصریح کرد: هدف از تشکیل این واحد استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برطرف کردن مشکلات معیشتی خبرنگاران است و قطعا بسیج رسانه‌ای حمایت از اصحاب رسانه شهرستان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

 

وی با تشریح اقدامات گروه‌های جهادی بسیج در ایام مبارزه با بیماری کرونا عنوان کرد: 45 گروه جهادی آموزش دیده متشکل از 250 نیروی داوطلب بسیجی در محله‌های مختلف آبادان وظیفه ضدعفونی معابر، خیابان‌ها، مراکز خرید و ... را برعهده داشته و در بحث غسل اموات کرونایی و کمک به کادر درمان همکاری نزدیک داشتند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبادان از برگزاری چهار مرحله رزمایش زیستی و بیولوژیک در سطح شهرستان آبادان خبر داد و ابراز کرد: این رزمایش‌ها توسط گروه‌های جهادی بسیج و سپاه آبادان برگزار شد و هر 24 ساعت 50 هزار مترمربع را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

 

وی به ساخت نرم‌افزار ثبت مشخصات افراد نیازمند و خیرین شهرستان آبادان اشاره کرد و اذعان داشت: برای ادامه طرح رزمایش کمک‌های مومنانه در طول سال طبق فرمایش مقام معظم رهبری اکنون در حال تهیه این نرم‌افزار با استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان هستیم.

 

احمدی از فعالیت 10 کارگاه تولید ماسک توسط نیروهای جهادی بسیج در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: تاکنون بیش از 37 هزار ماسک توسط این گروه‌های جهادی بسیج تولید و در میان نیازمندان و مردم شهرستان آبادان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه 10 واحد مسکونی از سوی گروه‌های جهادی بسیج برای محرومان و نیازمندان شهرستان آبادان ساخته شده است تاکید کرد: اکنون این واحدهای مسکونی را در اختیار نیازمندان و محرومان سطح شهرستان قرار داده‌ایم و در هفته دفاع مقدس کار بازسازی، ترمیم و نوسازی 65 واحد مسکونی محرومان به پایان می‌رسد و به آنها تحویل خواهد شد.

 

کد خبر 958684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha