۲۳۰۰ پرس غذا به مناسبت عید غدیر توسط کانون صاحب الزمان(عج) ریوش توزیع شد

فنونی ترشیز گفت: به مناسبت عید غدیر خم و به همت کانون فرهنگی و هنری مصلی صاحب الزمان (عج) شهر ریوش کوهسرخ ۲۳۰۰ پرس غذا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

«ابراهیم فنونی ترشیز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ریوش کوهسرخ گفت: سمبل غدیر یک روز است اما غدیر یعنی همه سال و همه تاریخ، هرچه به افعال اخلاقی در معنای وسیع آن نزدیک تر شویم غدیری تر می‏شویم، غدیر تنها متعلق به شیعه و مسلمانان نیست بلکه برای همه بشریت است لذا باید غدیر و زیست غدیری را به بشریت عرضه کنیم.

 

مدیر کانون صاحب الزمان(عج) ریوش افزود: غدیر کامل کننده‏ مقصد بعثت است، اگر بپذیریم که مقصد بعثت تربیت انسان و محقق کردن زیست مسلمانی بوده در حقیقت با غدیر تربیت انسان و زیست مسلمانی حاصل و کامل می‏ شود.

 

فنونی ترشیز گفت: به مناسبت عید غدیر خم و به همت کانون فرهنگی و هنری مصلی صاحب الزمان (عج) شهر ریوش کوهسرخ دو هزار و سیصد پرس غذا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی اظهارکرد:ممکن است ما غدیر را بزرگ بشماریم، برای غدیر جشن بگیریم و شادی کنیم اما زیست غدیری نداشته باشیم، لازمه غدیر را جشن گرفتن و غدیر را بزرگ داشتن این است که قدم هایی هم برای زیست غدیری برداریم، با غدیر زیستن یعنی با اخلاق زیستن و در مدار اخلاق حرکت کردن.

 

مدیر کانون صاحب الزمان(عج) ریوش گفت:اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عید‌ها به دلیل اهمیت موضوع ولایت و همچنین شخصیت ممتاز امیر مؤمنان علی (ع) به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه برای مسلمانان است.

کد خبر 958695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha