۱۳۰۰ پرس غذا به مناسبت عید غدیر توسط کانون شهدای فروتقه توزیع شد

باستانی گفت: به مناسبت عید غدیر خم و به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد جوادالائمه روستای فروتقه کاشمر ۲۳۰۰ پرس غذا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

«قاسم باستانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزای شبستان در کاشمر گفت: ممکن است ما غدیر را بزرگ بشماریم، برای غدیر جشن بگیریم و شادی کنیم اما زیست غدیری نداشته باشیم، لازمه غدیر را جشن گرفتن و غدیر را بزرگ داشتن این است که قدم هایی هم برای زیست غدیری برداریم، با غدیر زیستن یعنی با اخلاق زیستن و در مدار اخلاق حرکت کردن.

 

مدیر کانون شهدای فروتقه کاشمر با تاکید بر اینکه غدیر خم روز معرفی امام علی (ع) به عنوان جانشین و وصی است، روزی که باید از دریای بیکران معرفت الهی جرعه‌ای بنوشیم و سیراب شویم، اظهارکرد:کانون های مساجد برنامه های متنوعی در روز عید غدیر برگزار کردند.

 

وی با بیان اینکه غدیر واقعه‌ای عظیم، ارزشمند و الهی است از این رو باید شکوه و عظمت غدیر را در آئین ‌ها و مراسم ‌های جشن احیاء کنیم، ادامه داد: طبق روایات اسلامی بزرگ‌ترین عید مسلمانان جهان عید سعید غدیر است چرا که در این روز دین اسلام به کمال و تعالی می‌رسد و نعمت رسالت تکمیل می‌شود.

 

باستانی گفت: اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عید‌ها به دلیل اهمیت موضوع ولایت و همچنین شخصیت ممتاز امیر مؤمنان علی (ع) به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه برای مسلمانان است.

 

مدیر کانون شهدای فروتقه کاشمر اظهارکرد:به مناسبت عید غدیر خم و به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد جوادالائمه روستای فروتقه کاشمر ۲۳۰۰ پرس غذا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 958696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha