خبرنگاران، تعامل حداکثری با ستاد ملی مقابله با کرونا را داشته اند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تقدیر از ابتکار عمل خانه مطبوعات و رسانه های استان در برگزاری رویداد رسانه‌ای(تب‌ریز) گفت: خبرنگاران، تعامل حداکثری با ستاد ملی مقابله با کرونا را داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» در جمع برگزیدگان رویداد رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی(تب‌ریز) اظهار داشت: جامعه رسانه‌ای استان در کنار جامعه پزشکی و مدافعان سلامت شبانه روز پای کار بوده و در ایجاد فضای آرامش و نشاط در جامعه سهم بسزایی ایفا می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مجاهدت اصحاب رسانه استان در کنار مدافعان سلامت بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: خبرنگاران استان، تعامل حداکثری با ستاد ملی مقابله با کرونا داشته اند و اگر امروز شاهد حساس‌سازی جامعه نسبت به این مقوله ویروس شوم هستیم، نشان از اثرگذاری رسانه های استان دارد.

محمدپور افزود: اصحاب هنر و رسانه همواره در خط مقدم اطلاع رسانی قرار داشته و نقش خود را نسبت به مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری و صیانت از سلامت مردم به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت گسترده اصحاب رسانه آذربایجان شرقی در طول ماه های گذشته، یادآور شد: مطبوعات، پایگاه‌های خبری و دفاتر خبرگزاری‌های استان در بخش‌های مختلف خبری با وجود ریسک بالا، حاضر شده و در راه تهیه خبر و گزارش به منظور آگاه سازی مردم نسبت به مراقبت‌های بهداشتی اقدامات بسیاری را انجام داده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تقدیر از ابتکار عمل خانه مطبوعات و رسانه های استان در برگزاری رویداد رسانه‌ای(تب‌ریز) گفت: این جشنواره رسانه ای که با استقبال خبرنگاران همراه بود، منجر به تولید آثار فاخر رسانه‌ای در موضوعات مختلفی همچون مدافعان سلامت، گروه‌های جهادی و دوران پساکرونا شد.

محمدپور با بیان این‌که حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در کنار مدافعان سلامت در راستای ارتقای سطح امنیت روانی و آرامش جامعه در مسیر مقابله با کرونا تلاش می کند، افزود: همراهی مردم با توصیه های ستاد ملی کرونا بدون نقش‌آفرینی اصحاب رسانه استان ممکن نبوده است

کد خبر 958699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha