لزوم استفاده از توانمندی‌های نیروهای مسلح برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا

امام جمعه ایلام بر لزوم استفاده از توانمندی‌های غنی نیروهای مسلح برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی یگان ویژه نیروی انتظامی، اظهار کرد: خدمت در یگان ویژه همچون جهاد  دوران دفاع مقدس ارزشمند است.

 

وی از تلاش های ارزشمند پرسنل ناجا در برقراری امنیت قدردانی کرد و اظهار کرد: مجموعه‌ نیروهای خدمتگزار نظامی و انتظامی کارهای بسیار بزرگی را برای جامعه انجام می‌دهند.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به کار جهادی صورت گرفته در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افزود: در خط مقدم مقابله با  این بیماری، برخورد پلیس با احتکار کنندگان ماسک و مواد ضد عفونی کننده و سمپاشی و گندزدایی معابر و اماکن توسط ماشین‌های آب‌ پاش قابل تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه با اشاره به نقش عقیدتی سیاسی روحانیت در کنار نیروی های نظامی و انتظامی، تصریح کرد: حضور پررنگ روحانیت به جهت دادن آرامش و اعتماد به نفس، به این نیروها نقشی هوشمند و کارا می باشد.

 

امام جمعه با تاکید بر اینکه خدمت یگان ویژه همانند جهاد در زمان دفاع مقدس است، افزود: با فتنه و فتنه گران سر و کار داریم و درگیری با اراذل و اوباش و افراد ضدانقلاب است، طبق سناریو باید نیروها توجیه شده و از آمادگی کامل جسمانی برخوردار باشند، چرا که تمرین و آمادگی جسمانی برای یگان ویژه ضروری است باید در کنار کار و تمرین جسمانی به تمرین‌های معنوی و روحی هم بپردازید و بهترین تمرین برای ارتقاء معنویت انس با قرآن است.

 

در پایان کریمی تبار خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های غنی نیروهای مسلح، هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و بازگشت آرامش کامل به جامعه باشیم، و تحقق این مهم نیازمند همکاری مردم شریف استان خواهد بود.

کد خبر 958819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha