راه‌اندازی «رادیو کانون»  به همت کانون شهدای سولان همدان در ماه محرم

نعیمی، از راه‌اندازی «رادیو کانون » در فضای مجازی خبر داد و گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای سولان همدان در حرکتی نوآورانه اقدام به راه‌اندازی «رادیو کانون » کرده است.

« اسماعیل نعیمی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان  گفت: «رادیو کانون» با هدف ترویج ارزش های دینی و اسلامی  در کانال مجازی کانون در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی  برنامه اجرا  می کند.

 

مدیرکانون‌ فرهنگی هنری  شهدای سولان همدان با بیان اینکه باید مبانی دینی را کاربردی کنیم، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد  در قالب هنر و به صورت خلاقانه و به روز می توانند مبانی دینی و ارزش های اسلامی را در جامعه ترویج دهند.

 

وی اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های کانون ها در مناسبت های ملی  و مذهبی به صورت حضوری و در فضای کانون  برگزار نمی شود و اکثر برنامه ها در فضای مجازی اجرا می شود.

 

وی گفت: پخش سخنرانی و روایت گری و بیان واقعه محرم توسط راویان در قالب کلیپ  ،پخش سخنرانی با موضوع محرم، حدیث‌خوانی با موضوع محرم برخی از برنامه‌های پیش بینی شده در «رادیو کانون » است.

 

نعیمی با بیان اینکه به یاری خدا در سایر مناسبت‌های مذهبی نیز «رادیو کانون » فعال خواهد بود، گفت: در ایام غدیر نیز این رادیو در کانال مجازی کانون فعال بود و و بیان واقعه غدیر در قالب روایت ها ی از بزرگان دین بیان شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 958830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha