اجرای پویش «همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل» در استان سمنان

ایزدپور از اجرای پویش همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل، از روز عید غدیر تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت: در راستای اجرای این پویش بسته‌های معیشتی بین مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان،« علیرضا ایزد پور» در گفتگو با خبرنگاران گفت: «همدلی مؤمنانه در نهضت ایران همدل» همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادهای فعال از عید غدیر خم در استان سمنان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 

مدیرکل بهزیستی استان سمنان، ضمن بیان اینکه در راستای اجرای این پویش بسته‌های معیشتی بین مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود اضافه کرد: جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور تهیه کمک‌های معیشتی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان و جامعه هدف سازمان بهزیستی از اهداف راه اندازی این پویش است.

 

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تداوم پویش مومنانه اظهارداشت: بهزیستی در این مرحله در راستای منویات رهبر معظم انقلاب نیز پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل را با عنوان «کرامت علوی، شور حسینی» اجرا خواهد کرد.

 

ایزدپورتصریح کرد: در راستای اجرای این پویش می‌توان اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز پیشگیری از برای مددجویان مقیم در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان و سالمندان را تهیه کرد.

 

به گفته مدیرکل بهزیستی استان سمنان به  طور قطع این کمک ها در جهت حفظ و ارتقاء سلامت جامعه هدف با اولویتی که برای فعالیت‌های کاری سازمان بهزیستی وجود دارد هزینه خواهد شد.

 

وی از هم استانی های نیک اندیش سمنانی خواست تا  کمک های خود را خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵  یا #9*۷* ۷۳۳* بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه پرداخت کنند.

 

ایزدپور همچنین یادآور شد: هموطنان می توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام و یا جیره های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر در نظر داشتند برای اطعام و نذورات  خود داشته باشند را به ادارات بهزیستی شهرستان ها و استان های سراسر کشور ارائه کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

 

کد خبر 958903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha