جوانان موتور محرکه کشور هستند

سلطانی فر گفت: در حال حاضر ۱۱۳ خانه جوانان مشغول فعالیت هستند، که تا پایان دولت به ۲۰۰ خانه افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «مسعود سلطانی فر» در نشست مشترک وزرای کشور و ورزش و جوانان با مجمع سازمانهای مردم نهاد و جوانان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: تلاش مشترک این ۲ وزارتخانه تا تعداد سازمانهای مردم نهاد از ۱۰۰ نهاد به ۳۲۰۰ نهاد افزایش پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان موتور محرکه جامعه هستند و با اتکا به نیروی جوانان پویا حرکت توسعه ای با شتاب بیشتری در کشور پیش خواهد رفت.

وی افزود: : ما در مجموعه سازمانهای مردم نهاد وزارت ورزش وجوانان در کنار تحقق به صحنه آمدن جوانان برای حل مشکلات، هدف بزرگ دیگری را که تربیت مدیران آینده کشور است را دنبال می کنیم. و در حالی که ۳۲۰۰ سازمان مردم نهاد مرتبط با وزارت ورزش و جوانان جمعیت یک میلیون نفری را تحت پوشش قرار می دهد در هر کجا که مشکلی به وجود آمده با تمام توان وارد شده اند و در مقطع کنونی نیز با درک الزامات آمادگی دارند در همه صحنه های دفاع از تمامیت ملی نقش آفرینی کنند به شکلی که حتی در هنگام شیوع کرونا ویروس برای برگزاری کنکور علاوه بر در اختیارگذاشتن فضاهای ورزشی اعلام آمادگی کردند.

سلطانی گفت: تعداد خانه های جوانان امروز به ۱۱۳ خانه رسیده درحالی که در سال ۹۳ خانه جوانان وجود نداشت. و ما تلاش می کنیم تا پایان دولت تعداد این خانه ها به ۲۰۰ عدد برسد.

 

کد خبر 958984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha