سفر بی بازگشت ۹۳ نفر در جاده های کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ۹۳ نفر طی چهار ماه گذشته بر اثر سوانح رانندگی در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد حیدری اظهار داشت: آمار تلفات رانندگی چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۲۲ نفر بوده است حدود ۲۴ درصد کاهش نشان می دهد.
وی ادامه داد: در این مدت همچنین ۸۲۰ مورد تصادف جرحی در محورهای استان رخ داده که نتیجه آن زخمی شدن یک هزار و ۲۵۳ نفر از همشهریان و هموطنانمان بود.


حیدری خاطرنشان کرد: آمار مجروحان حوادث رانندگی کرمانشاه در چهار ماهه امسال نسبت به سال قبل که یک هزار و 451 نفر بود بیش از 13 و نیم درصد کاهش داشته است.


رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین میزان تصادفات خسارتی را یک هزار و ۱۵۹ مورد ذکر کرد و گفت: این مقدار سوانح در مقایسه با سال قبل که یک هزار و ۹۷۳ مورد بود بیش از۴۱  درصد کاهش نشان می دهد.


وی با بیان اینکه ۴۳ نفر از افراد متوفی در سوانح رانندگی به خاطر برخورد خودرو با خودرو جان باخته اند، گفت: ۳۹ نفر نیز به خاطر واژگونی خودرو و ۱۱ نفر نیز عابر پیاده بوده اند که در برخورد با وسایل نقلیه جان باخته اند.


حیدری یادآوری کرد: بیشترین علت تصادفات منجر به فوت با ۳۳.۳ درصد مربوط به عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو با ۲۵.۸ درصد و انحراف به چپ با ۱۶ درصد بوده است.

کد خبر 958999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha