برگزاری طرح نظارتی ویژه اقلام دارای اولویت و کالاهای اساسی در استان یزد

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از برگزاری طرح نظارتی ویژه اقلام دارای اولویت و کالاهای اساسی در استان خبر داد.

«محمدرضا علمدار یزدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، از برگزاری طرح نظارتی ویژه اقلام دارای اولویت و کالاهای اساسی در استان یزد خبر داد و گفت: این طرح در راستای بخشنامه‌های استانی و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، با محوریت تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اولویت‌دار و اقلام اساسی ازجمله، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ، شکر، میوه و تره‌بار، لبنیات، لوازم‌خانگی، لاستیک، سیمان، ماسک و اقلام بهداشتی از دهه دوم مردادماه آغاز گردیده و تا دهم شهریورماه جاری ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای اعتماد عمومی، ايجاد زمينه مناسب براي تأمين و توزيع مايحتاج عمومي و جلوگیری از هرگونه احتکار و امتناع از عرضه به‌قصد گران‌فروشی و یا اضرار به جامعه پس از اعلام ضرورت عرضه از سوی مراجع قانونی، ازجمله مهم‌ترین اهداف نظارتی این طرح در نظر گرفته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان این سازمان در هماهنگی با سایر نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط با انجام بازرسی‌های هوشمند در دو نوبت صبح و عصر، بر وضعيت بازار كالا و خدمات مشمول در مراحل تأمين، توزيع، ارائه خدمات و قيمت متناسب با نیاز بازار نظارت می‌نمایند.

 علمدار یزدی برخورد با تخلفات در راستای افزایش امنیت اقتصادی، رسيدگي فوري، دقيق و كارشناسي به شكايات و گزارش‌های مردمي را ازجمله موارد دیگری دانست که با قید فوریت در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: ستاد خبری این سازمان طی سامانه تلفنی 124 آماده دریافت گزارشات شهروندان گرامی است.

کد خبر 959000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha