یکهزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر توسط کانون نور فریمان توزیع شد

نبی زاده گفت: به مناسبت عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند و در راستای اطعام نیازمندان که یکی از اعمال نیک در این روز است، یکهزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر توسط کانون فرهنگی هنری نور فریمان تهیه و توزیع شد.

«احسان نبی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فریمان گفت: واقعه غدیرحادثه اى تاریخى نیست كه در كنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود، غدیر تنها نام یك سرزمین نیست بلکه یك تفكر است، نشانه و رمزى است كه از تداوم خط نبوّت حكایت مى كند، غدیر نقطه تلاقى كاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور فریمان افزود:اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عید‌ها به دلیل اهمیت موضوع ولایت و همچنین شخصیت ممتاز امیر مؤمنان علی (ع) به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه برای مسلمانان است.

 

وی با بیان اینکه خلافت و جانشینی و رهبری امت اسلامی از مهم ترین پیام های غدیر است که از ناحیه خداوند صورت گرفت، افزود:ابلاغ حق، صفات رهبری، مرجعیت دینی اهل بیت (ع)، اکمال دین و اتمام حجت با مردم و رضایت خداوند هم از پیام های واقعه غدیر خم است.

 

نبی زاده با تاکید بر اینکه غدیر خم روز معرفی امام علی (ع) به عنوان جانشین و وصی است، روزی که باید از دریای بیکران معرفت الهی جرعه‌ای بنوشیم و سیراب شویم، اظهارکرد:کانون های مساجد برنامه های متنوعی در روز عید غدیر برگزار کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور فریمان گفت: به مناسبت عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند و در راستای اطعام نیازمندان که یکی از اعمال نیک در این روز است، یکهزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر توسط کانون فرهنگی هنری نور فریمان تهیه و توزیع شد.

کد خبر 959115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha