خبرنگاران سمبل تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند

حجت الاسلام جمیاری، به رسالت خبرنگاران در آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران سمبل تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند.

حجت الاسلام«علی اکبر جمیاری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند.

 

امام جمعه دلفان با اشاره به اینکه خبرنگاران درسخت ترین شرایط، خود را وقف بازتاب اخبار صادق نموده اند، افزود: حضور خبرنگاران در صحنه های مختلف تجلی انجام رسالت خطیری است که بر دوش دارند.

 

وی ادامه داد: انعکاس اخبار صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است، که به حق خبرنگاران پر تلاش این مهم را به نحو احسن انجام داده و بی شک، بدون حضور خبر نگاران لحظه ها ماندگار نمی شود.

 

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به اینکه خبرنگاران با مسئولیت، آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به بازتاب حقایقی می‌پردازند تا در انجام رسالت خود در مطالبه گری حق مردم و نقش آفرینی برای رشد و توسعه جامعه گامی بردارند، گفت: خبرنگاران دیده ‌بانان امین جامعه هستند.

 

وی از خبرنگاران به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی یاد کرد و اظهار داشت: خبرنگاران با حضور در عرصه های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته ‌اند.

کد خبر 959314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha