کمک های مومنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان  به نیازمندان ادامه دارد

ناهیدی فرد گفت: کمک‌های مومنانه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان همچنان ادامه داشته و شاهد توزیع سبدهای معیشتی بین نیازمندان به همت بچه مسجدی ها هستیم.

«حمیدرضا ناهیدی فرد»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  طبق بیانات مقام معظم رهبری جهت کمک به خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در زمان کرونا رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان ایجاد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان بر استفاده از کمک های مردمی به ویژه خیران در راستای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان جامعه در اجرای رزمایش مواسات تاکید کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وجود تورم، گرانی و بیکاری رزمایش مواسات به منظور کمک به مردم نیازمند و در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد:  ذبح قربانی و اهدای گوشت آن به نیازمندان،  طبخ و توزیع 1500 غذای گرم توسط کانون علی بن موسی الرضا (ع) روستای حاجی آباد شهرستان تویسرکان، اهدای کمک سیسونی به خانواده نیازمند،  توزیع 550 بسته غذای نذری توسط کانون شهید آینه وند روستای نجفیه، توزیع بسته های حمایتی معیشتی بین نیازمندان در چندین مرحله از برخی اقدامات انجام شده در کمک های مومنانه است.

 

ناهیدی فرد اظهار داشت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان  افراد خیر و نیازمند را شناسایی و کمک‌های جذب شده از سوی آنان را با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ریشه‌کنی فقر از جامعه و رسیدن به کمال از برکات مواسات و کمک مؤمنانه در جامعه اسلامی است، اظهار داشت:  شرایط پیش آمده از کرونا باعث شده  نیاز مردم به کمک‌های خیران و مردمی بیش از سایر اوقات  شود.

 

 

کد خبر 959338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha