نگرانی مسلمانان از حمله وحشیانه به امام جماعت مسجدی در آمریکا

امام جماعت مسجد «الفاروق» در آمریکا از سوی دو فرد ناشناس هدف حمله قرار گرفت و پلیس تحقیقات خود را در این باره آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الجزیره»، فعالان شبکه های اجتماعی خبر حمله به امام جماعت مسجد و مرکز اسلامی «الفاروق» در شهر «بلومینگتون» آمریکا را منتشر کردند.

 

 

«محمد مختار»، امام جماعت مسجد الفاروق هنگام خروج از خانه خود برای اقامه نماز عشاء در مسجد هدف حمله دو فرد ناشناس قرار گرفت.

 

این دو فرد ناشناس با حمله به این امام جماعت، کتف وی را شکسته و پا به فرار گذاشتند. امام جماعت پس از آن به بیمارستان منتقل شد.

 

«محمد عمر»، مدیر مرکز اسلامی الفاروق گفت: جامعه مسلمان از این اقدام وحشیانه نگران هستند.

 

وی افزود: هر دو ماه یک بار شاهد چنین اتفاق مشابهی هستیم، امیدواریم حادثه بعدی یک تیراندازی بزرگ یا بمب وحشتناک نباشد.

 

از سوی دیگر، جمعی از شهروندان آمریکایی در حمایت از محمد مختار تظاهرات برپا کرده و خواستار بازداشت مجازات عاملان این حمله شدند.

 

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی شعار «همسایه خود را دوست داشته باشید» و «همسایه گان با هم همبسته باشند»، اعتراض ‌شان را نسبت به حادثه ابراز داشتند.

 

پلیس شهر بلومینگتون در بیانیه ای اعلام کرد: پلیس تحقیقات خود را در این باره آغاز کرد و تصاویر این دو جوان را منتشر کرده و از مردم و ساکنان این شهر خواست در صورت پیدا کردن آنان فورا به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 959372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha