ارائه بیش از ۵۰۰ هزار جلسه مشاوره رایگان به مردم فارس

حجت الاسلام و المسلمین حدائق گفت: مرکز مشاوره «امام هادی(ع)» و «انس با فطرت شیراز» تا کنون به ارائه بیش از ۵۰۰ هزار جلسه مشاوره رایگان به مردم فارس پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا حدائق»، ظهر امروز (سه شنبه 21 مرداد) در جمع خبرنگاران از ارائه مشاوره به روحانیون در مجتمع فرهنگی مذهبی «خاتم الانبیا (ص)» خبر داد و گفت: مرکز مشاوره مجتمع «خاتم الانبیا (ص)» در شیراز با هدف ارائه مشاوره به روحانیون و خانواده های آنها از آبان سال 99 فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس مدرسه علمیه منصوریه شیراز افزود: در دین مبین اسلام به مشورت کردن به عنوان یک برکت تاکیدات فراوانی شده است و تمامی اقشار جامعه به بهره گیری از مشاوره نیاز دارند.

وی اضافه کرد: انسان های موفق از مشاوره گرفتن و مشورت کردن با دیگران در امور روزانه زندگی خود غافل نمی شوند و در این مجتمع فرهنگی نیز ارائه مشاوره با هدف ترویج این فرهنگ در جامعه به ارائه خدمات مشاوره پرداخته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره «امام هادی(ع)» و «انس با فطرت شیراز» اعلام کرد:  این مرکز تا کنون به ارائه بیش از 500 هزار جلسه مشاوره رایگان به مردم فارس پرداخته است.

وی عنوان کرد: این مرکز دارای پنج اتاق مشاوره است که همزمان امکان ارائه مشاوره را دارد و با همکاری مدیریت حوزه های علمیه استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

کد خبر 959416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha