۱۵ بسته معیشتی توسط کانون ذوالفقار تربت جام بین نیازمندان توزیع شد

ولی الهی گفت: همزمان با روز عید غدیر و در راستای اطعام و رسیدگی به نیازمندان، کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام اقدام به تهیه و توزیع ۱۵ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیون ریال بین نیازمندان کرده است.

«علی ولی الهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت جام گفت: ممکن است ما غدیر را بزرگ بشماریم، برای غدیر جشن بگیریم و شادی کنیم اما زیست غدیری نداشته باشیم، لازمه غدیر را جشن گرفتن و غدیر را بزرگ داشتن این است که قدم هایی هم برای زیست غدیری برداریم، با غدیر زیستن یعنی با اخلاق زیستن و در مدار اخلاق حرکت کردن.

 

مدیر کانون ذوالفقار تربت جام افزود: سمبل غدیر یک روز است اما غدیر یعنی همه سال و همه تاریخ، هرچه به افعال اخلاقی در معنای وسیع آن نزدیک تر شویم غدیری تر می‏شویم، غدیر تنها متعلق به شیعه و مسلمانان نیست بلکه برای همه بشریت است لذا باید غدیر و زیست غدیری را به بشریت عرضه کنیم.

 

وی اظهارکرد:واقعه غدیرحادثه اى تاریخى نیست كه در كنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود، غدیر تنها نام یك سرزمین نیست بلکه یك تفكر است، نشانه و رمزى است كه از تداوم خط نبوّت حكایت مى كند، غدیر نقطه تلاقى كاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

 

ولی الهی با بیان اینکه خلافت و جانشینی و رهبری امت اسلامی از مهم ترین پیام های غدیر است که از ناحیه خداوند صورت گرفت، افزود:ابلاغ حق، صفات رهبری، مرجعیت دینی اهل بیت (ع)، اکمال دین و اتمام حجت با مردم و رضایت خداوند هم از پیام های واقعه غدیر خم است.

 

مدیر کانون ذوالفقار تربت جام همزمان با روز عید غدیر و در راستای اطعام و رسیدگی به نیازمندان، کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام اقدام به تهیه و توزیع ۱۵ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیون ریال بین نیازمندان کرده است.

کد خبر 959509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha