صدور ۲۵۰ فقره پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی 

احمد مشایخی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۰ فقره پروانه فعالیت نظام صنفی برای افراد متقاضی واجد شرایط در بخش کشاورزی صادر شده و ۷۰ فقره پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی نیز تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «احمد مشایخی» گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 250 فقره پروانه فعالیت نظام صنفی برای افراد متقاضی واجد شرایط در بخش کشاورزی صادر شده و 70 فقره پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی نیز تمدید شده است.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان افزود: این تشکل در سطح منطقه جنوب کرمان در شهرستان های( جیرفت، عنبرآباد، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب ) سازماندهی و ساماندهی شده و تاکنون قریب به ۷ هزار نفر به عضویت نظام صنفی در آمده اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری طی 108 روز آموزش و توانمندی اعضا نظام صنفی کشاورزی صورت پذیرفته است.

مشایخی عنوان کرد: نظام صنفی کشاورزی به منظور دفاع از حقوق و منافع صنفی کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی و همچنین هویت بخشی به مشاغل کشاورزی با اهداف و برنامه‌های متنوع در حوزه منافع صنفی کشاورزان و دفاع از حقوق شغلی، تامین امکانات و خدمات اجتماعی تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی تشکیل شده است.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان در خاتمه ابراز کرد: نظام صنفی کارهای کشاورزی به عنوان حلقه نخست زنجیره تولید است و بهره گیری مطلوب از توان این قشر در رعایت الگوی کشت راهگشاست و امکان برنامه ریزی مناسب برای توسعه کشاورزی را فراهم می کند. 

کد خبر 959585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha