کمبود تخت بیمارستانی  برای بیماران کرونایی نداریم

کریمیان با بیان اینکه ماندگاری بیماری کرونا و طولانی شدن مقابله با آن، بار مالی بسیاری را به دانشگاه تحمیل کرده است، گفت: کمبود تخت بیمارستانی در ایلام برای بیماران کرونایی در ایلام وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  بخش عظیمی از توان و ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این شرایط در جهت مبارزه با بیماری کرونا اعم از پیشگیری، شناسایی، درمان، مراقبت و.. به کار گرفته شده است.

 

« محمد کریمیان» تصریح کرد:  در سایه همدلی و همراهی و دلسوزی مسئولان و پرسنل حوزه‌های مختلف دانشگاه سعی شده که خدمات رسانی به مردم به گونه‌ای باشد که رضایتمندی آنان را جلب شود. 

 

کریمیان بیان کرد: خوشبختانه در تمامی حوزه ها خصوصاً بهداشت، درمان و دارو خدمات‌رسانی ویژه‌ای در ایام شیوع بیماری کرونا انجام گرفته که نشانگر اهتمام دانشگاه در راستای تحقق اهداف و برنامه های حوزه سلامت و مبارزه با بیماری کرونا می‌باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: متاسفانه ممکن است که برخی در سطح جامعه پروتکل های بهداشتی و اصول پیشگیرانه را رعایت نکنند و خود، اطرافیان و مردم را به خطر اندازند لذا لازم است این افراد مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به سلامت مردم داشته باشند. 

 

وی افزود:  معاون درمان وزارت بهداشت در جریان سفر اخیر خود به استان ایلام، علاوه بر بررسی و ارزیابی زیرساخت‌های درمانی و طرفیت‌های مربوطه؛ پرونده های درمانی بیماران نیز به دقت مورد بازبینی قرار دادند و اذعان داشتند که بهترین خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در سطح کشور در استان ایلام ارائه می شود.

 

کریمیان اضافه کرد: ماندگاری بیماری کرونا و طولانی شدن مقابله با آن، بار مالی بسیاری را به دانشگاه تحمیل نموده که لازم است از دانشگاه در این عرصه حمایت شود.

 

وی گفت: روند احداث و تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام به خوبی در حال سپری شدن است و تنها مشکل و چالش آن مربوط به راه ارتباطی و جاده دسترسی می باشد که ان‌شاالله این مشکل هم با همدلی و همراهی مسئولان مربوطه در جهت خدمت به مردم این مشکل رفع شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: بسیاری از پرسنل در عرصه بهداشت و درمان دانشگاه در جریان مبارزه با کرونا به این بیماری مبتلا شده اند که برای جبران کمبود نفرات مجبور به تقسیم کار بین پرسنل شده ایم که فشار بسیار مضاعفی بر آن وارد نموده است لذا لازم است از این خدمات دهی و این مسئولیت پذیری آنان به شایستگی تقدیر شود.

کد خبر 959593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha