برگزاری جشن مجازی و  مسابقه مباهله  به همت کانون امام حسن مجتبی(ع)

زارع با اشاره به برگزاری جشن مجازی و مسابقه مباهله به همت موسسه «رهپویان حرم» وابسته به کانون «امام حسن مجتبی(ع)»، گفت: علاقه‌مندان تا ۲۴ مرداد مهلت دارند به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

«مهدی زارع» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری جشن مجازی و مسابقه عید مباهله از سوی موسسه «رهپویان حرم» وابسته به کانون فرهنگی هنری مسجد «امام حسن مجتبی(ع)» در جوار مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد خبر داد و اظهار کرد: 24 ذی الحجه به نام روز مباهله نامگذاری شده است و این رویداد یکی از رویدادهای مهم در صدر اسلام محسوب می شود به همین جهت به منظور بزرگداشت این روز ارزشمند جشن عید مباهله به همراه مسابقه و جایزه از سوی این کانون برگزار می شود.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) در جوار مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد افزود: علاقه مندان به شرکت در مسابقه مباهله باید پاسخ سوالات طرح شده را تا ۲۴مرداد ماه به شماره 09909767457 پیامک کنند و به برگزیدگان مسابقه به قید قرعه 100 هزار تومان جایزه نقدی اهدا می شود.

 

وی به برنامه های این کانون به مناسبت عید غدیر خم نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با عید امامت و ولایت کاروان شادی رهپویان حرم با همکاری هیئت های انصار الزهرا(س) و انصار الحیدر(ع) و ناحیه مقاومت مهریز برگزار شد.

 

با حمایت های کانون امام حسن مجتبی(ع) تاکنون 43 اثر گروهی، 10 اثر تکخوانی و خوانندگی و پنج نماهنگ توسط این گروه سرود تولید شده است که اکثر این آثار به دفعات از شبکه های سراسری پخش شده و با استقبالی بی نظیر همراه بوده است.

 

یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) فعالیت خود را با عضویت تعدادی از افراد ولایت مدار روستای عصمت آباد مهریز یزد آغاز کرد و در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های مساجد و انجام کار فرهنگی مورد نیاز جامعه اقدام به تشکیل کلاس سرود و موسیقی کرده است. تکیه بر اصل اعتماد به جوانان و استفاده از استعدادهای نهفته آنها با توان مالی هرچند اندک موجب شد، که این گروه سرود مسیر پیشرفت و ترقی را به خوبی و با سرعت طی کرده و بتواند طی یکی دو سال از یک گروه سرود شهرستانی به یک گروه سرود کشوری تبدیل شود.

کد خبر 959655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha