استاندارد سازی بستر تقویت تولید است

مدیرکل استاندارد لرستان استاندارد سازی را بستر تقویت تولید و اشتغال دانست و گفت: جهت تقویت تولید در استان به صورت مستمر در عرصه تولید نظارت می شود.

« مرضیه قنبریان»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، امروز (22 مرداد) در بازدید از واحد تولیدی کاشی جم، اظهار داشت: استاندارد سازی محصولات می تواند موجب رشد و توسعه اقتصاد کشور شود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: استانداردسازی كالا و خدمات را از مهم ترین ابزار كارساز در حمایت از كالای ایرانی است و حركت شتابان در این مسیر قطعا علاوه بر تامین نیازهای داخلی بستر را برای حضور پر رنگ ایران در فضای رقابتی بازار جهانی فراهم خواهد كرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ مصرف كالای داخلی ‌مهم ترین معیار عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه است.

 

قنبریان با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت تولیدات داخلی، گفت: هرچه بخش تولید را به سمت و سوی استانداردسازی محصولات تولیدی هدایت كنیم، تمایل اقشار مردم به خرید كالای داخلی بیشتر می شود زیرا ارتقای كیفی كالاهای تولیدی به معنای تضمین كننده سلامت جامعه است.

 

مدیرکل استاندارد استان با اشاره به اهمیت تداوم نظارت استاندارد بر تولیدات استان، اظهار کرد:  نظارت های مستمر بستر تقویت تولید است.

 

در ادامه بازدیدهای دوره ای به منظور نظارت عملکرد واحدهای تولیدی، از خطوط تولید، انبار و آزمایشگاه های کنترل کیفیت محصولات بازدید کرد.

 

این واحد تولیدی که دارای پروانه استاندارد اجباری برای فرآورده کاشی کف می باشد در شهرستان بروجرد مستقر است.

 

در این بازدید مدیر واحد تولیدی درباره نحوه تولید،  آماده سازی، بسته بندی محصولات و همچنین طریقه بررسی کیفیت محصولات توضیحاتی را ارائه کردند.

کد خبر 959675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha