۵۴۳ هزار ماسک توسط زنان شاغل در مراکز توانمندسازی تولید شده است

بادیانی گفت: از ابتدای اسفند ماه که با بحران کرونا مواجه بودیم حضور زنان شاغل در مراکز توانمندسازی شغلی بانوان و تحت حمایت شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی شهرستان مشهد را در بحث تولید ۵۴۳ هزار و ۱۰۰ ماسک یک بار مصرف و قابل شستشو داشتیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عباسعلی بادیانی» امروز( ۲۲ مرداد) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم روستاها را یک توفیق بزرگ برای خودم و تمامی خدمتگذاران شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی شهرستان مشهد و بی‌شک تمامی اقدامات صورت گرفته از سال ۸۷ تاکنون را مدیون حضور به‌لحظه و در صحنه خبرنگاران می‌دانیم، زحمتکشانی که در تمامی شرایط در کنارمان بودند.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری ‌های شرق بخش مرکزی مشهد افزود: خبرنگاران برای همه کار کردند، اما متاسفانه هیچکس برای آنان کار نکرد، همان کسانی که فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر نباشند تلاش‌های صورت گرفته دیده نمی‌شود و امیدواریم که همت مسئولان را در جهت رفع مشکلات این قشر زحمتکش شاهد باشیم و یکی از زحمات شاخص اصحاب رسانه حضور در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا و به تصویرکشیدن تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت بود.

 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در بحث عدم تکلیف قانونی برای افراد معلول بوده، گفت: می‌خواهیم که با همکاری بهزیستی مشهد این مشکل برطرف شود و حمایت لازم را نیز از کارآفرینانی که از موجب ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی می‌شوند خواهیم داشت و تسهیلات ویژه‌ای به این افراد اختصاص می‌یابد، ضمن اینکه اطلاعات کامل آن در اپلیکیشن شهر من موجود است.

 

بادیانی تصریح کرد: به تازگی تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی شهرستان مشهد و آستان قدس رضوی منعقد شده و کسانی که تائیده و نشان طیب را از سامانه کیفیت رضوی دریافت کنند مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری ‌های شرق بخش مرکزی مشهد تاکید کرد: شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی شهرستان مشهد به عنوان معین اقتصادی فرهنگی منطقه ۳ خراسان رضوی یکی از مجموعه‌هایی بوده که در طرح مثلث اقتصادی استاندار خراسان رضوی همکاری دارد و عمده فعالیت ما حمایت از معلولان و ساکنان روستاها است.

 

وی با ذکر این نکته توانمدسازی بانوان یکی از رویکردهای بسیار مهم این شرکت بوده است، بیان کرد: از ابتدای اسفند ماه که با بحران کرونا مواجه بودیم حضور زنان شاغل در مراکز توانمندسازی شغلی بانوان و تحت حمایت شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی شهرستان مشهد را در بحث تولید ۵۴۳ هزار و ۱۰۰ ماسک یک بار مصرف و قابل شست‌وشو داشتیم و علاوه و بر تامین نیاز خراسان رضوی، نیاز استان‌های خراسان شمالی و جنوبی، گلستان، مازندران و سمنان را نیز تامین کرده‌ایم.

 

 

کد خبر 959706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha