تجلیل  از برگزیدگان مسابقات مجازی فرهنگی

از سوی امام جمعه رباط کریم جوایز برگزیدگان مسابقات مجازی (کتابخوانی در سوگ امام "ره"بمناسبت ارتحال حضرت امام (ره) و شکوه جمعه،بمناسبت پنجم مرداد،سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی) اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، در این مراسم حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم ضمن خیر مقدم و تبریک به برگزیدگان مسابقات وصایای امام "ره" و شکوه جمعه عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی (ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی"ره"، پنجم مرداد،عید غدیر و ...) میسر نبوده و اکثر این مراسمات در فضای مجازی دنبال می شد.

وی تصریح کرد: ویروس کرونا نتوانست باعث تعطیلی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شود و این برنامه ها بصورت آنلاین و مجازی برگزار می شود که مسابقات وصایای امام و شکوه جمعه(بمناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ) نمونه ای از این برنامه ها است.

ترابی در ادامه به گسترده بودن دنیای مجازی اشاره کرد و از شرکت چندین نفر از شهر ها و استان های مختلف کشور در این مسابقات خبر داد و افزود؛ باید از این فرصت بخوبی برای تبلیغ دین استفاده کرد.


لازم به ذکر است که در مسابقه مجازی وصایای امام قریب به ۵۰۰ نفر و در مسابقه شکوه جمعه بیش از ۴۵۰ نفر شرکت کرده بودند که به ۳۱ نفر از برگزیدگان مسابقه وصایای امام و ۱۲ نفر از برگزیدگان مسابقه شکوه جمعه به قید قرعه هدایای نقدی و لوح اهداء گردید.

کد خبر 959773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha