ثبت رقم مصرف پنج هزار و ۴۳۸ مگاواتی برق در فارس

روغنیان گفت: در مرداد جاری با مصرف پنج هزار و ۴۳۸ مگاوات برق در فارس، بالاترین مصرف از شهریور سال گذشته در استان به ثبت رسیده است و به مصرف بهینه مشترکان برای عبور از روزهای گرم نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمزه روغنیان»، امروز (چهارشنبه 22 مرداد) با تاکید بر لزوم همکاری مشترکان برق در استان فارس برای مصرف بهینه به خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش دما در روزهای اخیر، شاهد افزایش مصارف خانگی و صنعتی در استان فارس بوده ایم.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان فارس ادامه داد: برای عبور از این روزهای گرم و پر مصرف برق به همراهی مشترکان برای مصرف بهینه برق در استان نیاز داریم.

وی با اشاره به اوج مصرف برق در استان اعلام کرد: در  مرداد جاری با مصرف پنج هزار و 438 مگاوات برق در فارس، بالاترین مصرف از شهریور سال گذشته در استان به ثبت رسیده است.

روغنیان ادامه داد: در سال جاری مصرف برق در فارس، افزایش 2 و 55 درصدی داشته و لازم است تا در روزهای آتی که دمای هوا مجددا بالا خواهد بود، مشترکان به صرفه جویی و مصرف بهینه برق بیش از پیش توجه داشته باشند.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان به افزایش مصرف صنعتی برق اشاره کرد و گفت: در مقایسه با سال قبل، مصرف صنعتی برق در فارس، رشد 40 درصدی داشته است که ایجاد تاسیسات صنعتی در لامرد در این افزایش مصرف، نقش موثری دارد.

 روغنیان ادامه داد: ظرفیت مطلوبی برای تامین و تولید برق در استان فارس و منطقه جنوب وجود دارد که نسبت به سال گذشته نیز در حوزه مصرف صنعتی و شهری، جهش تولید داشته ایم.

وی تاکید کرد: کاهش استفاده از وسایل برقی در ساعات اوج مصرف برق توسط مشترکان، سهم مهمی در تامین و انتقال پایدار برق دارد و لازم است تا مشترکان به آن توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 959826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha