راه اندازی کمیته مومنانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

جعفری گفت:کمیته مومنانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با هدف رسیدگی به مشکلات معیشتی و بهداشتی اقشار ضعیف راه اندازی شد.

«مجید جعفری » از برگزاری رزمایش با عنوان «کمک مومنانه» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: رزمایش کمک مومنانه در دانشگاه آزاد اسلامی نمونه ای از کار فرهنگی است که  می تواند با بسیج همه ظرفیت‌ها اثرات و برکات فرهنگی فراوانی به دنبال داشته باشد.

 

مسئول هیئت لثارات الحسین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان با اشاره به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی در دوران کرونا، تصریح کرد: کرونا جلوه‌ای از همراهی و همدلی مردم در کنار یکدیگر است در  شرایطی که عده‌ای با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، در قالب کمک مومنانه گامی برداشته شود.

 

جعفری ادامه داد: دانشگاه آزاد لاهیجان با همکاری هیئت دانشجویی لثارات الحسین، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید، معاونت فرهنگی و دانشجویی، گروه فرهنگی هنری نفحات و ...  کمیته مومنانه را با هدف رسیدگی به مشکلات معیشتی و بهداشتی اقشار ضعیف راه اندازی کرد.

 

وی با اشاره با اینکه مردم و خیران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۰۶۴۲۰۹۱۱ به نام محسن فلاح راد(معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد واحد لاهیجان) پرداخت کنند، افزود: کمک های جمع آوری شده در قالب خرید ارزاق، بسته های معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان شهرستان لاهیجان قرار می گیرد.

 

مسئول هیئت لثارات الحسین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان با بیان اینکه ماسک ها توسط گروه جهادی دانشگاه تولید می شود، افزود: در این کمیته اساتید، اعضا هیئت علمی، کارمندان و بسیجی ها داوطلبانه کمک می کنند و کمک های جمع آوری شده بین نیازمندان حاشیه شهر و روستاها توزیع می شود.

 

 

کد خبر 959868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha