دوره آموزشی مهارت های زندگی ویژه مربیان تربیتی مساجد جاجرم برگزار شد

مربیان تربیتی عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد جاجرم‌ مهارت های زندگی با نگاه تخصصی به ازدواج و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را آموزش دیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دوره آموزشی مهارت های زندگی ویژه مربیان تربیتی مسجد شهرستان جاجرم به همت کانون فرهنگی هنری رأفت شوقان در محل این کانون برگزار شد.

 

«هاجر السادات هاشمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری رأفت شوقان و نیز رابط کانون های مساجد جاجرم در حین برگزاری این کارگاه، ارتقاء بصیرت و آگاهی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه مدیران و رابطان این کانون ها را هدف برگزاری این کارگاه نام برد.


 
وی افزود: موضوع های سبڪ زندگی اسلامی ایرانی و تبیین اهمیت موضوع ازدواج و مهارت‌های زندگی و نیز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بویژه طلاق از اهم مواردی است که در این دوره مطرح شد.

 

هاشمی همچنین تربیت مربیانی برای ترویج سبک زندگی اسلامی در کانون‌های مساجد به ویژه در مناطق محروم را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه اعلام کرد و گفت: به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

 

حجت الاسلام «حسن یزدانی»، استاد حوزه و دانشگاه و از اساتید مسایل خانواده هم در این دوره با تعریف و تشریح دو عنوان اعتماد به نفس و عزت نفس، ابعاد مختلف تربیت اخلاقی فردی و اجتماعی را مورد بررسی قرار داد و با روند پرسش و پاسخ کارگاهی در این دوره آموزشی، اهمیت موضوع ازدواج و زندگی مشترک را توضیح داد.

 

 

 

کد خبر 959870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha