اداره صنعت، معدن و تجارت اقلام مورد نیاز هیئات‌های مذهبی را تامین کند

حجت‌الاسلام نبی‌زاده با بیان اینکه مسئولیت هیئات و تکایا به‌خصوص در مراسم محرم بسیار زیاد است گفت: انتظار می‌رود اداره صنعت، معدن و تجارت اقلام مورد نیاز هیئات مذهبی را در اختیار آنها قرار دهد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» امروز (پنج‌شنبه 23 مرداد) در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان هیات‌های مذهبی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری ماه محرم، با اشاره به اینکه ما پیرو فرمایش مقام معظم رهبری هستیم اظهار کرد: فصل‌الخطاب کلام مقام معظم رهبری است و هر چه کارشناسان بهداشت بگویند ما آن را انجام خواهیم داد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان متدینین و هیئت‌داران را متعهدترین افراد، ملتزم‌ترین افراد و قانونمندترین افراد جامعه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی معرفی کرد‌ افزود: مردم ما قانونمند بوده و مسئولان ه‍یات‌ها نیز از سایر مردم قانونمندتر و اهل رعایت موازین بهداشتی مخصوصا در این ایام احساس هستند.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت هیئات و تکایا به‌خصوص در مراسم محرم بسیار زیاد است اضافه کرد: مطالباتی از دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که در پروتکل‌های ابلاغی عنوان شده‌اند.

 

حجت‌الاسلام نبی‌زاده تصریح کرد: به عنوان مثال اگر یک میلیون نفر در مراسم محرم از جمعیت پنج میلیون نفری استان خوزستان شرکت کنند، در 10 شب اول ماه محرم حداقل ۱۰ میلیون ماسک نیاز است و مواد ضدعفونی کننده از دیگر احتیاجات تکایا و هیئت‌ها است.

 

وی یاد آور شد: این‌ها در پروتکل آمده و برعهده وزارت صمت گذاشته شده است لذا انتظار می‌رود اداره صنعت، معدن و تجارت این اقلام را در اختیار هیئات قرار دهد .

 

کد خبر 960125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha