تاکید نماینده ولی فقیه در گیلان بر برگزاری عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی

آیت الله فلاحتی بر برگزاری مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیئتی ها و حسینی ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز(جمعه،۲۴ مرداد) در خطبه‌های نمازجمعه رشت با تاکید بر رعایت تقوا با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و بیان اینکه نباید از کرونا ترسید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیئتی ها، حسینی ها و مسجدی ها در این ماه تاکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برنامه های محرم با قوت عملیاتی خواهد شد اظهارداشت: یقین دارم مردم مومن ما دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند‌.

 

وی تاکید کرد: از کرونا نترسید و مساجد را حفظ کنید و با آماده سازی اماکن مشخص خود را آماده سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) کنید.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه خیمه سیدالشهدا با رعایت کامل پروتکل‌ها برپاست گفت: نظم، عزم و پایبندی به قوانین بهداشتی عاشقان سیدالشهدا در ایام مقابله با کرونا ویروس ثبت می شود. 

 

وی در ادامه از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری و برخورد با عناصر ضد انقلاب تقدیر کرد و افزود: دستگیری روح‌الله زم، سرکرده‌های تندر و دستگیری رسول دانیال زاده با همت سربازان گمنام قابل تقدیر است.

 

فلاحتی با اشاره به حادثه بیروت و بیان اینکه هنوز تحلیل درستی از این حادثه ارائه نشده است تصریح کرد: دل سپردن به رسانه‌های خارجی، دل‌دادن به شیطان است زیرا یک راست گفتن و ۱۰ دروغ  به مردم دادن شیوه‌ این رسانه‌هاست.

 

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه دشمن به دنبال شکستن جبهه مقاومت و خارج کردن آن از عرصه‌های سیاسی و اجتماعی لبنان است تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا با از بین بردن رابطه حکومت لبنان، مردم را علیه حزب‌الله بشوراند و تا کنون شکست خورده است.

 

وی در پایان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اعلام کرد: آزادگان باید خود را از همه خط‌ ها جز خط رهبری و امام جدا کنند و به چیزی جز انقلاب، نظام اسلامی و ارزش‌ های انقلاب فکر نکنند.

 

 

کد خبر 960246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha