انقلاب اسلامی هیچ بده و بستانی با شیطان بزرگ ندارد

امام جمعه موقت زاهدان گفت: انقلاب نکرده ایم که با شیطان بزرگ بده و بستان کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت:  اکنون میدان جنگ، پر کردن سفره و رونق کسب و کار مردم است.

 

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد:  مباهله قصه و داستان نیست بلکه یک حماسه بزرگ و خطیر بود که لایه هایی دارد که جامعه امروز ما به آن نیاز دارد.

 

عزیزی با اشاره به اینکه مباهله، ارزش و عیار دین اسلام است، گفت: در برابر دشمنان کوتاه نیایم و ضعف نشان ندهیم.

 

وی افزود: انقلاب نکرده ایم که با شیطان بزرگ بده و بستان کنیم. 

 

عزیزی با اشاره به اینکه نتیجه تربیت دنیا مادی گرا است، تصریح کرد: دنیای مادی گرا مردم را به گونه‌ای تربیت کرده است که نیاز شدید دیگر کشورها را به راحتی  می دزدند که نمونه آن را در مورد ماسک دیدیم.

 

وی افزود: اگر چه در کشور در دوران کرونا فشار بر جامعه وارد شد و مدیریت درمان تحت فشار قرار دارند مردم نهضت مواسات و کمک های مومنانه به راه انداختند.

 

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: برخی از مردم خانه های خود را به کارگاه تولید ماسک تبدیل کردند و برخی از خانواده ها عروسی ها را به تأخیر انداختند و بدون برگزاری مراسم فرزندان خود را به خانه بخت فرستادند؛ صاحب خانه ها اجاره بها را بخشیدن؛ مجاهدت کادر درمان، که اینها مجاهدت فی سبیل‌الله است.

 

عزیزی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه محرم تاکید کرد و گفت: دوستداران اهل بیت علیهم السلام بلوغ فکری خودشان را در محرم به همه عالم نشان خواهند داد.

کد خبر 960253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha